Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Marion
#92853
Er komen regelmatig bij ons honden logeren. Die krijgen bijna allemaal gewoon brokken te eten.
Tommie, het hondje die vroeger zijn brokken altijd gewoon liet staan tot ik de hint eindelijk door had......... die dus gewoom echt geen brokken lustte en ze niet at........ die raakt nu ineens zwaar geïnteresseerd in brokken ::) want wat een ander heeft wil ik ook ::) Ik moet hem echt in de gaten houden anders eet hij de restjes uit hun bakken leeg. Ik geef de honden altijd wel apart te eten maar de meeste honden die brokken eten laten toch een gedeelte van hun brokken vaak staan. Ik moet dan echt zorgen dat ik het meteen weghaal anders eet Tommie de bak gewoon helemaal leeg... Die andere honden op hun beurt zijn natuurlijk weer ernstig geïnteresseerd in wat Tommie allemaal voor lekkers krijgt....... dus apart voeren is echt wel belangrijk in dit geval ;D
De hond die nooit brokken lustte ::) Krijgt hij eindelijk alleen nog maar versvlees......... wil hij brokken eten!!!!????? ::) ::)

:P :P :P :P :P :P :P :P :P
Door Nelly
#93195
Denk ik ook, gewoon voedselnijd ::) Als ze hier de kans krijgen dan eten ze : Kattenvoer, vogelvoer, koivoer en steurvoer. En als de schildpadden tomaat krijgen willen ze dat óók! ::) Ik bedoel maar ;)
Door Lizzy
#93273
Yup, hier idem dito als bij Nelly. Het maakt ze niet uit, ze eten zelfs konijnenvoer..... Kwestie van er niet aan toe geven hoor :D!
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 08 mei 2004, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#93283
[quote="Lizzy"]
Yup, hier idem dito als bij Nelly. Het maakt ze niet uit, ze eten zelfs konijnenvoer..... Kwestie van er niet aan toe geven hoor :D!
[/quote]

ah, gelukkig, mijn pupseltjes zijn dus niet de enige met zo'n konijnevoertik :D

Maar ik weet ook wel zeker dat het voedselnijd is.
Door Marion
#93301
Ik weet ook wel zeker dat het voedselnijd is....
maar je voelt je wel staan hoor als je allemaal menu´s loopt samen te stellen en moeite doet om aan allerlei ingredienten te komen....... en meneer vervolgens om brokken staat te bedelen ::) hahaha
Door jeanne
#93337
[quote="Angelique"]
[quote="Lizzy"]
Yup, hier idem dito als bij Nelly. Het maakt ze niet uit, ze eten zelfs konijnenvoer..... Kwestie van er niet aan toe geven hoor :D!
[/quote]

ah, gelukkig, mijn pupseltjes zijn dus niet de enige met zo'n konijnevoertik :D

Maar ik weet ook wel zeker dat het voedselnijd is.
[/quote]
freule heeft wat kilo's kippengraan gevreten, maar nog nooit een eitje gelegd ::) ;D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#93460
[quote="jeanne"]
[quote="Angelique"]
[quote="Lizzy"]
Yup, hier idem dito als bij Nelly. Het maakt ze niet uit, ze eten zelfs konijnenvoer..... Kwestie van er niet aan toe geven hoor :D!
[/quote]

ah, gelukkig, mijn pupseltjes zijn dus niet de enige met zo'n konijnevoertik :D

Maar ik weet ook wel zeker dat het voedselnijd is.
[/quote]
freule heeft wat kilo's kippengraan gevreten, maar nog nooit een eitje gelegd ::) ;D
[/quote]






Langwerpige bruine eieren toch wel ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door Sammy_Shunka
#94063
Hoi!!

Hihi komt mij oo zo bekend voor Sammy luste nooit geen brokken; hij at altijd met lange tanden en eten was voor hem gewoon iets dat hij moest maar ik had eens een zakje brokkjes gewonnen op een wedstrijd en gaf shunka een klein beetje en ja hoor Sammy wilde ze meteen hebben. Hij kan namelijk niet verdragen dat zijn zusje eet. Want zijn BARF zou hij met zijn leven bewaken. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door