Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door audier
#931063
Even een vraagje...het staat waarschijnlijk wel ergens maar ik kan het niet zo snel vinden. Als ik ze zalmkop+karkas geef kan ik dan de totale dagelijkse hoeveelheid geven of moet ik het als vleesbot rekenen en er dan nog spiervlees bijgeven. Ze krijgen hier normaal s ochtends namelijk hun portie spiervlees en s avonds het vleesbot....

Groetjes, Karin
Door audier
#931136
Ja wel als ik hem helemaal geef......dat zouden ze wel willen...dat ding weegt 1200 gram ofzo...maar krijgen ze niet teveel bot/graat bedoel ik eigenlijk.....ik heb nog nooit zalmkoppen gegeven en voordat ik er hier 4 verstopt heb zitten vraag ik het liever eerst even :)
Door Minna
#931309
Hier geen verstop problemen met zalmkarkassen/koppen.  :) Maar die van ons kan ik ook andere karkassen geven en ze raken niet verstopt, als je hond heel gevoelig is voor verstoppingen dan zou ik er wel bvb een stukje lever bij geven maar als je hond enigszins normaal verteerd nee dan is het niet nodig. Zalm lijkt mij makkelijker verteerbaar dan bvb geitenribben etc.
Door audier
#931314
Ok...dank je Minna....hier ook geen verteerproblemen verder dus ik ga gewoon de dagelijkse gewichten geven aan zalmkop/karkas...

Groetjes, Karin
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door