Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#929559
We zijn gisteren wezen wandelen met mozes een flink stuk.
Helaas kwam ik er pas na een kwartier achter ( dom van mij) dat hij liep te ravotten in het rulle zand.
Ja hoor avonds erge last weer, hij staat gewoon te wiebelen op zijn poten, achter en rechts voor.Net of hij erge spierpijn heeft.
Vanmorgen was het alweer weg..ik weet gewoon dat hij er niet tegen kan.
mijn vraag...wat kan ik hem geven behalve metacam ( wil ik even nog niet aan) Hebben jullie een raad?
De DA zei ( telefonisch)geef hem maar een asperientje ( geen paracytamol...ja dat weet ik ook wel)
Hebben jullie een raad?
Door Lizzy
#929563
Nou, een asperientje lijkt me geen goed idee. Geef hem gewoon Metacam zou ik zeggen. En daarnaast, geef je iets van glucosamine? Je zou ook een paar traumeeltjes kunnen geven.
Door senadance
#929564
Ja hij krijgt sinds kort glucosamine erbij.
Vreemde dierenarts....is goed ik ga metacam halen en traumeel heb ik nog.

DA..ssss    grrrrrrrr......................



Dank je wel Lizzy!! :-* :-* :-*
Door karin2
#929565
ik zou hem ook een metacam geven tot de pijn over is ,ik gaf vroeger als Rambo zich verzeerd had in zijn rug (hij heeft onder een camionette gelegen toen hij ongeveer één jaar oud was,en soms "schoot" er weer iets in zijn rug  ) altijd een dag of 2/3 rymadil ,die hij gelukkig goed verdroeg.
zonder medicatie at ie gewoon niet van de pijn en vermagerde schrikwekkend  :-X
Door Sella
#930927
Voor spierpijn met startpijn en dan beter lopen kan je ook rhus toxicodendron bij de traumeel geven.
Doet wonderen met spierpijn bij dier en mens :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door