Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door keetje
#928824
Hoi, (als deze vraag hier niet goed staat merk ik het wel. ;))

Sinds bij Keetje afwijkende nierfunctie waarden zijn gevonden ben ik solidago gaan geven. ze krijgt het uit een spuitje met een beetje water in de bek.
Nu is mijn vraag, ze krijgt ook huidtonicum (1 keer daags) mag dat tegelijk gegeven worden met de Solidago?
Alles moet in een schone bek, tenminste half uur voor of na de maaltijd, ik blijf dus bezig, heb er al een kookwekkertje bijgezet. Geen probleem maar als ik de Huidtonicum samen met de Solidago zou mogen geven scheelt toch weer 1 keer spuiten.

Ook heb ik brandnetel capsules gescoord, zit van dat poeder in, moet ik de poeder over haar voer strooien of gewoon een tablet erbij? Of een halve capsule leeggooien?
Ik heb brandnetelcapsules van Arkopharma, 275 mg per capsule.
Heb geen idee hoeveel ze per dag moet.
Ze weegt 30 kilo, misschien is dat belangrijk om te weten?

Alvast bedankt voor de antwoorden.
Door Lizzy
#929152
keetje schreef: Hoi, (als deze vraag hier niet goed staat merk ik het wel. ;))

Sinds bij Keetje afwijkende nierfunctie waarden zijn gevonden ben ik solidago gaan geven. ze krijgt het uit een spuitje met een beetje water in de bek.
Nu is mijn vraag, ze krijgt ook huidtonicum (1 keer daags) mag dat tegelijk gegeven worden met de Solidago?
Alles moet in een schone bek, tenminste half uur voor of na de maaltijd, ik blijf dus bezig, heb er al een kookwekkertje bijgezet. Geen probleem maar als ik de Huidtonicum samen met de Solidago zou mogen geven scheelt toch weer 1 keer spuiten.
Geef je huidtonicum van MacSamuel? Ik durf je eerlijk gezegd niet te zeggen of het samen kan. Ik denk van wel, maar ik weet het niet zeker. Je zou Atjo Westerhuis even een mailtje kunnen sturen! (Mac Samuel is door hem samengesteld).

Ook heb ik brandnetel capsules gescoord, zit van dat poeder in, moet ik de poeder over haar voer strooien of gewoon een tablet erbij? Of een halve capsule leeggooien?
Ik heb brandnetelcapsules van Arkopharma, 275 mg per capsule.
Heb geen idee hoeveel ze per dag moet.
Ze weegt 30 kilo, misschien is dat belangrijk om te weten?

Alvast bedankt voor de antwoorden.
Van brandnetel zou ik de helft van de mensendosering aanhouden.
Door keetje
#929235
@Lizzy,

Ik gebruik inderdaad de huidtonicum van Mc samuel, wist niet dat dat door Dhr westerhuis samengesteld was, ik ga bij hem dus maar informeren!

@Nynke F,

OK, ga ik dus ook maar doen, kan altijd nog meer gaan geven als het nodig is. Hoeveel weegt Gunnar?
Of zou het niet per kilo hond gaan maar om de hoeveelheid brandnetel?
Maakt niet uit, ik begin eerst maar met een halve capsule, ga nog maar eens stevig aan het googelen en kan dan altijd nog aanpassen, toch?

bedankt voor jullie antwoorden.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door