Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#92826
Hoi allemaal
Er zit iets zwarts in mijn Duck Uitmuntend,het lijkt wel potgrond.Wat is dat nou ??Het zijn kleine zwarte dingetjes.Als ik het uit elkaar haal valt het eruit net aarde. ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#92837
[quote="Unique"]
Hoi allemaal
Er zit iets zwarts in mijn Duck Uitmuntend,het lijkt wel potgrond.Wat is dat nou ??Het zijn kleine zwarte dingetjes.Als ik het uit elkaar haal valt het eruit net aarde. ;D ;D
[/quote]

Maar dan wel Uitmuntende potgrond hoop ik, dan kun je de drolletjes straks als compost voor je plantjes gebruiken ;D
Laatst gewijzigd door Angelique op vr 07 mei 2004, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#92847
[quote="Janet"]
Is het geen vuile-pens inhoud?
[/quot




Nee dat geloof ik niet.Dan zou het wat meer op gras moeten lijken.k'heb het nog nooit gezien !! ::)[/quote]
Door Lizzy
#92860
Is het niet gewoon runderpens? Aan mijn lappen runderpens zitten heel vaak zwarte fliebertjes die inderdaad wel lijken op aarde!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#92871
[quote="Lizzy"]
Is het niet gewoon runderpens? Aan mijn lappen runderpens zitten heel vaak zwarte fliebertjes die inderdaad wel lijken op aarde!
[/quote]

Rare pensen heb jij dan, want ik heb het hier nog nooit gezien. Ja, wel zwarte flummeltjes, maar niet die op aarde lijken.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#92874
Nee Lizzy, ik weet wat je bedoelt maar dat is het echt niet. Toen ik 25 jaar geleden nog in Rotjeknar woonde ging ik altijd in Nieuwerkerk a/d IJssel om pens bij het abatior daar.We namen dan hele pensen en sneden die dan in stukken van ong. een kilo. Daarna vroren we ze in.Maar zoiets wat nu in mijn Duck zit heb ik nooit gezien. ??? ???
Door Lizzy
#92877
[quote="Unique"]
Nee Lizzy, ik weet wat je bedoelt maar dat is het echt niet. Toen ik 25 jaar geleden nog in Rotjeknar woonde ging ik altijd in Nieuwerkerk a/d IJssel om pens bij het abatior daar.We namen dan hele pensen en sneden die dan in stukken van ong. een kilo. Daarna vroren we ze in.Maar zoiets wat nu in mijn Duck zit heb ik nooit gezien. ??? ???
[/quote]
Nou, dan weet ik het ook niet.... misschien niet onverstandig om even te bellen of mailen met Duck! Want ik geloof niet dat ik het zou durven te geven zonder exact te weten wat het is.....
Door Lizzy
#92880
[quote="Angelique"]
[quote="Lizzy"]
Is het niet gewoon runderpens? Aan mijn lappen runderpens zitten heel vaak zwarte fliebertjes die inderdaad wel lijken op aarde!
[/quote]

Rare pensen heb jij dan, want ik heb het hier nog nooit gezien. Ja, wel zwarte flummeltjes, maar niet die op aarde lijken.
[/quote]
Nou ja... aarde..... Soms als ik zo'n lap in stukken sta te hakken, dan vliegen er van die zwarte flubbertjes af en dat herken je dan later niet echt meer als pens. Of je er aarde in kan zien..... met een beetje fantasie ;D zou ik denken dat als je die fliebertjes maalt, het eruit kan zien als aarde.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#92881
Je hebt gelijk Lizzy,ik zal duck een mailtje sturen.Misschien weten zij het wel. :)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#92886
Wat er in zit Poeh Poeh daar heb je geen fantasie bij nodig. Je kijkt en je zegt "dat is potgrond". ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#92898
Zal ik doen Veronique en de anderen.Nu zal ik even een mailtje naar Duck sturen. ;D :D
Door geer
#92900
[quote="Unique"]
Je hebt gelijk Lizzy,ik zal duck een mailtje sturen.Misschien weten zij het wel. :)
[/quote]

Okee, een hele stomme opmerking misschien, maar kan je niet even proeven wat het is??? Da's het handige van dat versvlees: geschikt voor menselijke consumptie ;)
Door alies2
#92902
YUK Stel dat het toch pens is...
(En die fliebertjes op verse pens dat zijn de darmvlokken, ik vind het altijd prachtig om te zien)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door