Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Moos
#92693
Moos krijgt nu drie maanden Rodi. Na een maand is (op advies van de da) zijn urine op blaasgruis getest om te kijken of hij Rodi kon krijgen ipv anti-struvietgruis dieetbrokken van Hills. Volgens de da was ik fout bezig, maar goed, ik heb doorgezet, en na een maand Rodi was hij nog steeds geheel blaasgruisvrij.

De da heeft verder niks meer gezegd over weer testen na een bepaalde periode.

Sinds Moos Rodi krijgt plast hij met een veel betere straal dan op Hills, hoeft hij er nooit meer 's nachts uit om te plassen (is het baasje erg blij mee ;D), en lijkt hij gewoon over het algemeen lekkerder in zijn vel te zitten.

Zal ik nu zijn urine nog een keertje moeten laten testen op gruis of zal ik maar gewoon aannemen dat het wel goed zit?
Door Moos
#92718
[quote="Truus"]
De Urine laten testen bij de zelfde D.A. en dan zeggen ZIE NOU WEL! ;D ;D ;D Grapje ;)

Fijn dat het nu zo goed gaat!
[/quote]

haha. Nou vorige keer zei ze al tegen me toen de uitslag binnen was: "ik weet niet hoe je het gedaan hebt, maar Moos is helemaal blaasgruisvrij"

Hehe 8)
Door Truus
#92722
[quote="Moos"]
[quote="Truus"]
De Urine laten testen bij de zelfde D.A. en dan zeggen ZIE NOU WEL! ;D ;D ;D Grapje ;)

Fijn dat het nu zo goed gaat!
[/quote]

haha. Nou vorige keer zei ze al tegen me toen de uitslag binnen was: "ik weet niet hoe je het gedaan hebt, maar Moos is helemaal blaasgruisvrij"

Hehe 8)
[/quote]

;D Goed he!!!!!!!
En NOG had de D.A. stopverf in de Oren? ::)
Wanneer snappen ze het toch eindelijk is, pfffffff ???
Nou ja...in ieder geval is het nu perfect! ;)
Door Moos
#92741
[quote="Truus"]
[quote="Moos"]
[quote="Truus"]
De Urine laten testen bij de zelfde D.A. en dan zeggen ZIE NOU WEL! ;D ;D ;D Grapje ;)

Fijn dat het nu zo goed gaat!
[/quote]

haha. Nou vorige keer zei ze al tegen me toen de uitslag binnen was: "ik weet niet hoe je het gedaan hebt, maar Moos is helemaal blaasgruisvrij"

Hehe 8)
[/quote]

;D Goed he!!!!!!!
En NOG had de D.A. stopverf in de Oren? ::)
Wanneer snappen ze het toch eindelijk is, pfffffff ???
Nou ja...in ieder geval is het nu perfect! ;)
[/quote]

Mijn da wist niet eens wat versvlees was. Ik wilde het namelijk in overleg met haar proberen, maar toen ik erover begon riep ze al: "Nee, hoor, je moet hem geen blikvoer gaan geven".
Ik nog uitleggen dat er een verschil was tussen blikvoer en versvlees, en verteld wat versvlees dan was, waarop zei alleen maar nog kon zeggen: "Maakt niks uit, vleesvoer is vleesvoer"

Toen heb ik het maar opgegeven en gezegd dat ik het toch wilde proberen, maar dan wel zijn urine na een maand wilde laten testen. Vond ze en erg dom idee, maar goed, als ik het per se wilde moest ik dat dan maar doen.........

Ach ja, sommige mensen willen schijnbaar ook geen nieuwe dingen leren. >:(
Door Truus
#92754
[quote="Moos"]
[quote="Truus"]
[quote="Moos"]
[quote="Truus"]
De Urine laten testen bij de zelfde D.A. en dan zeggen ZIE NOU WEL! ;D ;D ;D Grapje ;)

Fijn dat het nu zo goed gaat!
[/quote]

haha. Nou vorige keer zei ze al tegen me toen de uitslag binnen was: "ik weet niet hoe je het gedaan hebt, maar Moos is helemaal blaasgruisvrij"

Hehe 8)
[/quote]

;D Goed he!!!!!!!
En NOG had de D.A. stopverf in de Oren? ::)
Wanneer snappen ze het toch eindelijk is, pfffffff ???
Nou ja...in ieder geval is het nu perfect! ;)
[/quote]

Mijn da wist niet eens wat versvlees was. Ik wilde het namelijk in overleg met haar proberen, maar toen ik erover begon riep ze al: "Nee, hoor, je moet hem geen blikvoer gaan geven".
Ik nog uitleggen dat er een verschil was tussen blikvoer en versvlees, en verteld wat versvlees dan was, waarop zei alleen maar nog kon zeggen: "Maakt niks uit, vleesvoer is vleesvoer"

Toen heb ik het maar opgegeven en gezegd dat ik het toch wilde proberen, maar dan wel zijn urine na een maand wilde laten testen. Vond ze en erg dom idee, maar goed, als ik het per se wilde moest ik dat dan maar doen.........

Ach ja, sommige mensen willen schijnbaar ook geen nieuwe dingen leren. >:(
[/quote]

Of willen de brokken in stand houden waar ze dik geld voor krijgen!
Wat krijg je als je met een pup voor het eerst komt.....
een pakket van.... :-X :-X :-X ;)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#92771
Moos schreef: Zal ik nu zijn urine nog een keertje moeten laten testen op gruis of zal ik maar gewoon aannemen dat het wel goed zit?
Ik zal maar aannemen dat het goed is. :) Als je hond verder niks mankeert tenminste.
Door alies2
#92833
Aannemen dat het goed is en een andere da zoeken. Als er op zeker moment nl wél wat aan de hand is, zal deze da het zeker aan de voeding wijten. Ook zal de relatie verminderen door jouw eigen wijsheid die door da's toch heel anders gezien kan worden.
Alies
Door Marion
#92963
Ik zou ook eens rond gaan kijken naar een andere da die wel open staat voor vers vlees. Ik denk ook wat Alies zegt; als er iets aan de hand is zal deze da het ws al snel aan het voer wijten....
Door Moos
#93234
alies2 schreef: Aannemen dat het goed is en een andere da zoeken. Als er op zeker moment nl wél wat aan de hand is, zal deze da het zeker aan de voeding wijten. Ook zal de relatie verminderen door jouw eigen wijsheid die door da's toch heel anders gezien kan worden.
Alies
Tja, hier had ik dus ook al aan gedacht; dat ze dan elk probleem aan het voer gaat wijten. Het probleem met een andere da zoeken is dat ik in een dorpje woon waar maar een da is, en ik geen auto heb (en trouwens ook nog geen rijbewijs, ben druk bezig) dus ik kan eigelijk niet veel verder komen.
Laatst gewijzigd door Moos op za 08 mei 2004, 09:01, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door