Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#923559
Hey allemaal,

heel lang geleden hoor!

even mijn verhaal!

mijne hond kan niet tegen troep,,ook geen brokken!

hij heeft onlangs een dek gedaan en at minder,even aankijken,maar dan dacht ik er scheeld iets! geef hem echt wat krachtvoer en wat hij super lekker vind,,,hij at alles op maar braakte het terug uit,,dus ik maar denken,,en ja,,ik heb hem actieve kool gegeven en gember,,,dit was vanmorgen,,hij speelde terug,,ik ga hem dat enkele dagen doorgeven!

naar de DA gaan is echt bijna onmogelijk met deze (sport)hond!! hij houd niet alleen van vreemde (geen)dingens in zijn lijf,,,ook erbuiten,,niets of niemand vreemd!!!!!!!

hij verdraagd eigelijk weinig troep,,ontwormen is hij 3 dagen flauw van,,dus doe ik dat met natuurproducten,ook tegen vlooien en teken,,hij is 6 jaar en wordt er 7 in april,,sind zijn 2 jaar heb ik het overgenomen op alle gebieden qua verzorging,,eten,enz,,,,en hij maar 1 keer ziek geweest!!maar dan ook super erg!!!!(wat ik me kwalijk nam,maar gelukkig was het bloedresultaat super! dus ligt niet aan mijn verzorging en voeding,maar toch,,,ik voel me er nooit goed bij,en heb dan altijd twijfels!!!!)

zijn eerste 2 levensjaren heb ik de kas van de DA gespekt zonder resultaat!(hij had zogezegd alle soorten allergie's!!!!!!) tot ik op barf overstapte,,dan was hij genezen! raar dat hij allergie van gras,polle,huismijt enz liet zien??????? ondertussen weet ik dat je ze enkel mag laten testen als ze compleet allergie vrij zijn,anders heb je verkeerde uitslagen!!!!!!!!!!!!!!!!! maar ik heb die later nooit meer laten doen,,,hij heeft geen enkel allergie,,,hij kon niet tegen brokken(troep zoals ik alles noem!wat niet natuurlijk is!!!!)

het ergste is,,,waarom twijfel ik nog steeds in mezelf!

als hij ziek wordt,,zoek ik dan ook de schuld bij mezelf!!! zo van,,had ik maar DA gelopen enz!(maar door de DA betasten, is altijd hem platspuiten!!!!!!!!) deed ik er wel juist aan enz,,,maar zijn eerste 2 levenjaren was hij constant ziek,,,tot ik ben beginnen barfen en alles natuurlijk,,geen pillen! geen troep!!!!!!

ik hoop dat ik juist zit met die actieve kool en de gember,,,of hebben julli andere tips?????ik leer graag bij,deze hond heeft gezorgd dat ik veel leer,en anders ben gaan leven! :)
heel positief he!

zo dit wou ik even kwijt!

mvg gitta
#924246
gitta schreef:ondertussen weet ik dat je ze enkel mag laten testen als ze compleet allergie vrij zijn,anders heb je verkeerde uitslagen!
Is dat zo? Het klinkt wel zinnig natuurlijk, maar praktisch gezien, als je hond klachten heeft en je er niet achter kunt komen waarvoor dan zou een allergietest dus zinloos zijn? Ik heb het iig nog nooit eerder gehoord ergens (niet dat dat zoveel zegt hoor).

Verder heb ik geen tips voor je, behalve dat vertrouwen in jezelf misschien wel terecht is ;)
#926712
danielle1980 schreef: een dek gedaan?
een dekking bedoel je?
terwijl de hond dus eigenlijk vanalles mankeerd ? :-X

hey,je begrijp me verkeerd,,,hij had een dek gedaan, en een paar dagen later wou at hij heel weinig,,bij reu's komt dat meer voor dat ze naast een loopse teef hebben gezeten dat ze dan minder eten,,,dat bedoelde ik,,en toen hij moest dekken wat er echt niets mis met mijne hond,,,,,,,mvg gitt
#927072
gitta schreef:
hey,je begrijp me verkeerd,,,hij had een dek gedaan, en een paar dagen later wou at hij heel weinig,,bij reu's komt dat meer voor dat ze naast een loopse teef hebben gezeten dat ze dan minder eten,,,dat bedoelde ik,,en toen hij moest dekken wat er echt niets mis met mijne hond,,,,,,,mvg gitt
als die hond niets kan verdragen en allergie voor vanalles heeft is ie niet normaal en zou hij in mijn ogen niet voor een dekking moeten worden gebruikt ::)

en je zegt zelf dat de eerste 2 jaar steeds wat had dus niet gezond was... ::)
dus mankeerde hij wel wat, maar goed wat jij wilt...
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door