Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door M.P
#925215
vrijdag ben ik voor de eerste keer bibi gaan halen,1u45min rijden, ik ben geweest in dat winkelcentrum in hoogvliet,waar is eigenlijk de producent van bibi, want op de website staan alleen winkels als verkooppunt , of hoe zit dat eigenlijk.ik heb een deel tel. nummers gekregen voor als ik in het groot zou kopen dan moet ik op een ander adres zijn?wie haalt daar nog zijn bibi...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#925225
[quote="grosemans geert"]
vrijdag ben ik voor de eerste keer bibi gaan halen,1u45min rijden, ik ben geweest in dat winkelcentrum in hoogvliet,waar is eigenlijk de producent van bibi, want op de website staan alleen winkels als verkooppunt , of hoe zit dat eigenlijk.ik heb een deel tel. nummers gekregen voor als ik in het groot zou kopen dan moet ik op een ander adres zijn?wie haalt daar nog zijn bibi...
[/quote]

De winkel in Hoogvliet is van de producent.
Door M.P
#925240
dat wist ik niet, staat ook niet op de website.
voor grote hoeveelheden moet ik dan in de lampreistraat 2 zijn, daar kun je zelfs op een zondag terecht...
Door arja
#925286
Waar woon je dan?
Ik woon er 10 minuten vandaan en ik haal kivo in 's Gravendeel, net zo goed en veel goedkoper 48 kilo voor 52 euro, ik zie er niet veel verschil in hoor, Kivo heeft meerdere verkooppunten en zit eigenlijk in Veldhoven, in de topic kivo staat een foto hoe het eruit ziet. :)
Ze gebruiken natuurlijke calcium.
Kip, kipkarkas, pens, runderhart, runderkopvlees, long, rijst en groente.
Mijn honden doen het er prima op, ik wissel af met bibi, herby, smuldier en nog een restje duck, maar dat laatste koop ik niet meer, dat vind ik net karton.
Laatst gewijzigd door arja op za 01 mar 2008, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door M.P
#925320
ik ben van belgie, hasselt. ik gaf ook altijd duck,160kg en werd gratis geleverd en mooie korting, maar na de jaren doffe vachten , zonnebloemolie bijvoegen zegt de firma duck, en alleen uitmuntend geven voor het iets hogere eiwitgehalte dan de andere soorten. maar de puppies van mijn nest willen het niet echt meer eten na een aantal maanden, daardoor ben ik andere merken aan het proberen, geen carnibest liefst want dan hebben ze alleen maar slijmdrollen, ik heb juist op de kivo website het gezien, zolang het maar kvv zijn die rauwe botten toevoegen dan is het goed voor mij. in belgie is het maar zwak met de kvv........
Door cathrien
#925344
[quote="grosemans geert"]
ik ben van belgie, hasselt. ik gaf ook altijd duck,160kg en werd gratis geleverd en mooie korting, maar na de jaren doffe vachten , zonnebloemolie bijvoegen zegt de firma duck, en alleen uitmuntend geven voor het iets hogere eiwitgehalte dan de andere soorten. maar de puppies van mijn nest willen het niet echt meer eten na een aantal maanden, daardoor ben ik andere merken aan het proberen, geen carnibest liefst want dan hebben ze alleen maar slijmdrollen, ik heb juist op de kivo website het gezien, zolang het maar kvv zijn die rauwe botten toevoegen dan is het goed voor mij. in belgie is het maar zwak met de kvv........
[/quote]

Ik voer carnibest zowel de volwassen honden als de pups maar heb echter perfecte ontlasting. Slijmdroollen ken ik echt niet.
Door M.P
#925348
zoveel te beter, ik vond dat het er ook goed uitzag, maarja de eene hond is de andere niet, ik moet wel zeggen als ik daar een deel van die kruidenmix onder doe dan is het wel beter, dan afgebouwd en terug slijmerig en na 150kg gestopt.
Door oebaya
#925484
Als je Hasselt woont, dan kan je makkelijker naar Maastricht. In Meerssen is een dieren speciaalzaak die verkoopt Energique.
Smuldier zit geloof ik geen botten in verwerkt, alhoewel ik wel altijd allerlei stukjes zie die daar toch erg op lijken, is in jouw regio ruim verkrijgbaar en als je voldoende afneemt ktijg je het thuis bezorgd.
Ook bij jou in de buurt zit iemand bij wie je AHV kunt bestellen. Weet niet precies waar, maar als je even googled dan vind je het wel.
Rodi is in diverse supermarkten in Maastricht te krijgen.
groetjes,
Nicolette
Door *wendy*
#926146
[quote="oebaya"]
Als je Hasselt woont,[/quote]

Er is ook een nieuw verkooppunt van Haaks Barf die de regio Hasselt bevat. 
Door M.P
#926604
ik heb het gezien van haaks barf dat ze in hasselt (belgie) leveren. ik had een bericht gestuurd, ze hebben het gelezen maar antwoorden niet.ik wou dat ook eens proberen.heeft er iemand al ervaring mee?en hoeveel moet je nemen voor ze komen leveren,voor in hasselt?
ik zit nog bij 60a70 kg duck in huis en die moet eerst op..

bibi is een kvv, ben het ook pas aan het geven,ik was 32 kg gaan halen van de 4 soorten, het ziet er goed uit, ik ben nog een beetje aan het afwachten hoe de stoelgang gaat zijn, ze vinden het toch lekker....

ik heb ook eens geinformeerd in de firma degomeat in aalst (belgie), en er word ook alles natuurlijk toegevoegd, en belde zefs persoonlijk mij op, dat vond ik goed..
ik begin er aan te denken om een verkooppunt te worden zodat er in mijn regio ook iets fatsoenlijk is te verkrijgen..........
Door *wendy*
#926901
Hoi,
heb jij lupa's dierenvoeding gemailt of HB zelf?

Jolanda beantwoord nl altijd mail. Zoek haar anders even hier op onder de naam Jover en stuur een pbtje.

Gr, Wendy
Door M.P
#927228
bericht gestuurd naar HB zelf, ..
ik zou het willen proberen omdat ze verschillende smaken hebben..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door