Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Paul_Barte
#92495
Dit stukje is uiteraard al vaker besproken op diverse raw-feeding fora.
Ben nog steeds benieuwd welke brokkenfabrikant opdracht heeft gegeven :-\ (kan wel een vrij goeie gok doen denk ik).

Toch gek hè dat die beesten tienduizenden jaren hebben kunnen overleven ZONDER brokken 8) 8) ???
Gebruikersavatar
Door Nitus
#92496
[quote="Annemieke"]
Geen idee of dit misschien al eens besproken is hier, maar ik vond dit op een ander forum:

http://www.secondchanceranch.org/rawmeat.html
[/quote]
Ik heb een klein stukje gelezen, en ik ga nu meteen weer brokken voeren :P ;).
Ja wat moet je daarmee? Lekker laten staan en niet verder lezen is mijn advies. Ik ga daar dus geen energie insteken.
Door Lizzy
#92592
Dit is ook op Barfplaats al eerder aan de orde gekomen en ik heb toen heb ik daar ook op gereageerd. Helaas, helaas is een groot deel van mijn reactie corrupt geraakt door de verhuizing van Barfplaats, maar ik denk dat je het meeste ervan nog wel kunt lezen:

http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... 16;start=0
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 07 mei 2004, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anna Penta
#93622
Heb een groot deel gelezen, zo ook het weerwoord. Toch wel heel interessant, iets om over na te denken. Ik heb langzaam het idee dat niemand iets zeker weet, dat men elkaar op dit punt altijd zal blijven tegenspreken. En dat je er nooit achter zult komen wat wel en wat niet waar is op het gebied van wolven- vs hondenvoeding.

Ik luister daarom naar mijn eigen gevoel. Op dit moment heb ik geen redenen om aan te nemen dat rauw voer en botten welk gevaar ook vormen. Ik word wel wat voorzichtiger, ook waar het om botten gaat, maar eigenlijk was ik dat al ;D Ik ga daarom overtuigd verder met dit dieet. Maar nogmaals, goed dat ik dit heb gelezen, herinnert me eraan hoeveel meningen er bestaan als het om hondenvoer gaat.
Door ~anna~
#93675
Heb net even gekeken naar het stuk van Lizzy.

En inderdaad laten wij dat niet vergeten honden zijn ook aaseters.
Dat mijn Witte herder hier ook wel een neus voor heeft maak ik geregeld mee.
De eerste keer maanden geleden alweer was ze bezig met een dooie eend te verslepen.En een keer daarop was ze bezig bij het water ging ik kijken was ze bezig, vermoedelijk dezelfde eend ,die nu in het water dreef aan het veroberen ik heb haar wel geroepen maar ze liep wel te kauwen.
En iedere week vind ze wel een dood vogeltje ze is niet voor niets zo graag tussen het riet ik ruil de buit met haar voor iets lekkers in onze ogen dan iets lekkers.
Maar als honden konden kiezen :-\viespeuken zijn het ;D
Laatst gewijzigd door ~anna~ op zo 09 mei 2004, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door alies2
#93704
Ik heb niet alles gelezen maar vond de term "blikvoerjodokussen" van Lizzy wel grappig. :D ;D :D ;D
Zo lang ben ik nog niet bezig en ik weet nog lang niet alles over vers maar ik zie wel dat Shamook het er goed op doet en Bommel voor het eerst in zijn leven normale ontlasting heeft, pens kan eten zonder er eczeem van te krijgen en geniet van het eten.
Alies
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door