Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bloemetje
#924441
Nou we gaan het voor het eerst proberen  ;D

Ik heb bij CN eendennekken voor Noah&Nimmie genomen. Ze zijn behoorlijk groot nog. Een grammetje of 100= een hele maaltijd voor een Cavalier.

Moet ik nog vlees vooraf geven? Ze hebben nog nooit 1 botje gegeten. Ze eten wel al een jaartje of 3 Energique.
Laatst gewijzigd door bloemetje op vr 29 feb 2008, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Red_Hunter
#924450
Nee hoor daar hoeft niets bij. De eendennekken zijn meestal goed bevleesd.
Door dat je al lang rauw geeft is de zuurgraad al verhoogd dus het moet geen probleem zijn.
Hier zijn ze gek op eendennekken.
Succes ermee

Groetjes Trudie
Door Nynke
#924457
Hoi Irene, ik heb de hondjes ook al een paar keer eendennekken gegeven, ik vond ze zelf stinken, maar de hondjes vonden het lekker !!  Eet smakelijk voor Noah en Nimmie !! 
Door bloemetje
#924461
Dank je Trudie  ;D

Ik rook nog niks vanmorgen Nynke ;D. Toen waren ze nog net niet helemaal ontdooit. Het zal mij benieuwen of ze het lusten. Nimmie wel ws. Dat is echt een vreetschuur  :-X
Gebruikersavatar
Door Nitus
#924640
Bij de eendennekken geef ik Fedor meestal ook wat spiervlees. Bij Gitte is dat niet echt nodig, maar Fedor poept anders net zand, dus hij heeft wel wat spiervlees erbij nodig.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#924719
[quote="Nynke F"]
Hoi Irene, ik heb de hondjes ook al een paar keer eendennekken gegeven, ik vond ze zelf stinken, maar de hondjes vonden het lekker !!  Eet smakelijk voor Noah en Nimmie !! 


[/quote]

Mijn eendennekken stinken niet hoor Nynke ;D Wordt het niet eens tijd dat jij ook bij CN gaat bestellen..... :P
Door bloemetje
#924748
[quote="Rovanna"]
Mijn eendennekken stinken niet hoor Nynke ;D  :P
[/quote]

Nope absoluut niet  ;D

Noah&Nimmie willen ze alvast warm aanbevelen. Ze waren heel erg lekker! Monique, je krijgt er een dikke lebber voor  :D

Het was echt leuk om te zien. Ze keken en vielen AAN. Ik moest wel bij allebei even vasthouden. Nimmie kraakte al snel als een professional en bij Noah moest ik de hele tijd die nek vasthouden  ::) maar zelfs hij kraakte ze netjes. Ik had ze wel platgemept hoor  :-[.
Maar ze vonden het toch nodig om mij nog even een hartverzakking te bezorgen en het laatste harde stukkie in zijn geheel naar binnen te werken  >:(
Laatst gewijzigd door bloemetje op vr 29 feb 2008, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Shifra en Sharel
#924756
Hier zijn ze ook gek op eendennekken, die overigens niet stinken ;D

Sharel die heeft het in een mum van tijd zo op en komt om een nieuwe bedelen, terwijl Shifra nog bezig is.
Mijn oppashondje heeft haast geen tanden en kiezen meer, maar ook die krijgt hem weg, wel duurt het wat langer, maar ik hoef niet te proberen het af te pakken.
Door Nynke
#924770
Hoi Monique, als ik ze de volgende keer ga bestellen is het zeker bij jou !!  Helaas mag ik van Richard geen extra vriezer >:( >:(  dus heb ik nu geen ruime.

Fijn dat ze het lekker vonden Irene !!!  Ik sla ze hier niet plat, maar bij Pezzo moet ik het wel vasthouden en hem ook aanmoedigen (toe maar Pezzo, dat is lekker  :angel: :angel2: :baby:, anders hoeft hij het niet :-X :-\ :-X
Gebruikersavatar
Door Nitus
#925031
Omschrijf misselijk?

Het kan nl. zijn dat de nekken net iets te hard waren (of delen ervan) en dat ze die harde stukjes hebben uitgespuugd. Dat vind ik niet misselijk, want vaak zijn hebben ze na die opruimactie nergens last meer van.
Door bloemetje
#925134
Allebei koren (neiging overgeven).

Nimmie heeft volgens mij wel iets overgegeven maar die laat het niet eens uit haar bekkie komen maar slikt het direct door  :-X

Maar wat het ook was. Ik was er niet zo blij mee want meneer&mevrouw lagen bij mij in bed  :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door