Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door lightning
#924155
ik wilde in eerste instantie aan mijn pup duck gaan geven maar ik vond nu redelijk in de buurt dat ik ook kivo kan kopen. vroeg me af wat beter is voor je hond/pup? en of er iemand ervaring had met kivo
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#924172
mijn pup, althans hij is nu 1jr, is met kivo en barf groot geworden en in blakende gezondheid!
Samen met zijn broers krijg hij nog steeds kivo afgewisseld met andere kvv en barf, geen centje last waar dan ook van!
ellen
Door audier
#924189
Hier krijgen er ook 2 van de 4 kivo...waarvan ook 1 pup. Onze 4 jaar oude bordeauxdog is van de moedermelk op de kivo gegaan....is daar dus ook groot mee geworden....
Ook hebben we laatst een oudje van 9 geadopteerd en die is ook op de kivo gegaan....nergens last van gehad....
ik heb geen klachten over kivo in ieder geval.

Groetjes, Karin
Door audier
#924216
Je bedoelt de hoeveelheid die ze krijgen??
De dog krijgt een kilo per dag en weegt 54 kilo. De pup weegt zo'n 32 kilo denk ik en krijgt 1300 gr. Ze zou volgens 5% 1600 gram moeten maar dan laat ze haar eten staan.

Groetjes, Karin
Door lightning
#924231
krijgen van kivo meer? of moet je van het merk duck juist meer voeren? ik zag alleen dat de kivo goedkoper was. niet dat ik persee goedkopere wil hebben hoor ;) maar voorheen kon ik het nooit kopen hier in de buurt.... en vroeg me af wat nou een betere voeding was. de kivo of de duck
Door audier
#924299
Ik heb nooit duck gegeven dus hoeveel je daarvan moet geven weet ik niet...Of je meer van kivo of van duck moet voeren weet ik dus ook niet....en ja...welke beter is....je zou even moeten proberen wat je hond lekker vind en waar hij het goed op doet....

Groetjes, Karin
Door lightning
#924321
dat weet ik nog niet :D pup is bijna 2 weken oud dus moet nog 6 weekjes wachten totdat hij er is ;)... maar kvv wilde ik sowieso geven maar ik zag dus op een gegeven moment kivo vandaar mijn vraagjes.


in kivo zit echt alles wat een hond nodig heeft?
Door arja
#924335
Kivo is net zo goed of beter als carnibest en veel beter dan duck, ik had eerst duck en nu kivo, dat ie goedkoper is komt doordat het een klein bedrijfje is en geen dure verpakking heeft.
Duck vind ik net karton, Kivo is gewoon goed van samenstelling en echt vlees, mijn honden vinden het heerlijk, er zit alles in.
Ik heb de eigenaar toevallig vanmiddag gebeld en hij heeft me van harte uitgenodigd om te komen kijken hoe het gemaakt wordt.
Als je hem belt krijg je alle uitleg die je wilt.
Eventueel kan je afwisselen met smuldier 49 cent per 400 gram voor de vlees/pens compleet en Herby vleesmix 1 euro en 1,25 per kilo.

Succes met je pup ;) ;) en laat ie er lekker van genieten :)
En voor de prijs hoef je het inderdaad niet te laten, 48 kilo kost 52 euro :)

Groetjes Arja
Door Danny
#924418
Ik zou gewoon lekker wat verschillende merken gaan voeren als je hond het er goed op doet!
Door audier
#924485
Wat Arja zegt...dat ze kan komen kijken ....die meneer is inderdaad heel open..je kan altijd kijken en vaak krijg je dan wat mee om te proberen....ook als je vragen hebt...je krijgt gewoon antwoord...niks geen geheimzinnigs ofzo..alles heel open
En het ziet er inderdaad uit als echt vlees....van duck weet ik het niet maar van energique bijvoorbeeld...dat is ook net karton...
Kivo ziet er zo uit....
Afbeelding
Afbeelding

Groetjes, Karin
Door lightning
#924488
lijkt een beetje op een vleesmix van herby... ik denk wel dat ik dit ga proberen ;)
Door audier
#924491
Groot gelijk........niet duur en prima kwaliteit...vind ik dan hè....er zullen best mensen anders over denken...maar dat heb je altijd :)

Groetjes, Karin
Door evenstar
#924647
Ik vind het er erg goed uit zien hoor. Zo op de foto ziet er het zelfde uit als CB actief dat is ook iets roze van kleur. Ik woon niet in de buurt anders zou ik het zeker een keer proberen.
Door lightning
#924707
nou ik heb het besteld hoor van beide compleet versies 1 doos :D volgende week halen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door