Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door audier
#923839
jon schreef: Als stickers gebruik ik afplakband of gewone stickertjes van de kantoorboekhandel. Ik maak kleine porties in een plastic zakje en die stop ik in een grotere zak met rits en daar plak ik tape of sticker op. De ritszakjes hergebruik ik en de stickers zitten zo vast dat ik ze er moet moeite af krijg.
Vacuum sealen doe ik niet meer, te weinig voordeel voor het extra werk. ;)
Die zakjes met rits....is dat een plastic zakje? en is dat echt een rits? lijkt mij wel makkelijk dan......
Door jon
#923991
Yep :D Ik vind ze erg handig. Bij mij gaan er 9á10 vlees(orgaan)maaltijden in een zakje of 6 á 7 botmaaltijden. De zakjes heten zipper en zijn van toppits. De mijne hebben 1 liter inhoud en er zitten 15 zakjes in een pakje.Ik weet niet of ze ook groter te krijgen zijn. Als ik een een volle vriezer invries dan zet ik de zakjes rechtop naast elkaar en plak ik het stikkertje bovenaan bij de rits zo dat ik wat ik nodig heb makkelijk terug kan vinden en toch de maximale capaciteit van mijn vriezertje kan gebruiken. Ik weet geen prijs maar wel dat ze niet goedkoop zijn. Door het hergebruik vind ik dat niet zo erg. Je moet ze niet te vol stoppen want dan scheurt de rits los van het plastic. Is mij 1 keer overkomen sindsdien let ik daar op.
Door Chubby
#923993
Dan heb je toch wel vrij kleine maaltijden? Zo groot zijn die zakjes volgens mij niet...

Ik heb ze de eerste keer deels gebruikt om mijn porties in te verpakken, maar daarvoor vond ik ze te duur..
Door jon
#924010
Klein hondje, kleine maaltijden, dat klopt (zo'n 80-150 gram per portie zeg maar even voor het gemak) Lhaki eet zo'n 250 gram per dag  zeg maar, maar dat is inclusief groente en diversen
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#924100
Nou is er toch voor het eerst een sticker van de zak gevallen :-[


Dus ik heb nu een sticker op zo'n clip van ikea gedaan voordat ik hem dicht deed ,dus dat blijft wel zitten. :)


natuurlijk zuinig gedaan en het etikettje voor de helft gebruikt. :)

Ik doe het altijd even met de pc allemaal etiketten maken met wat  allemaal in de vriezer moet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door