Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door karin2
#92330
Tara is alwéér loops :-\
en haar pups zijn pas zevenweken oud(vandaag op de kop af ) is dit niet erg snel na haar vorige loopsheid ???
ik heb ze uit elkaar gezet en er zitten 3 deuren met een hangslot tussen ;D,ik heb ff genoeg aan 9 pups :P
is dit niet erg veel 3x per jaar loops worden ? daarvoor was ze stipt om de zes maanden loops .
Gebruikersavatar
Door Angelique
#92339
[quote="karin2"]
Tara is alwéér loops :-\
en haar pups zijn pas zevenweken oud(vandaag op de kop af ) is dit niet erg snel na haar vorige loopsheid ???
ik heb ze uit elkaar gezet en er zitten 3 deuren met een hangslot tussen ;D,ik heb ff genoeg aan 9 pups :P
is dit niet erg veel 3x per jaar loops worden ? daarvoor was ze stipt om de zes maanden loops .
[/quote]

Lijkt me stug dat dat een loopsheid is, ik zou haar even aan een DA laten zien.
Door K@rin
#92343
Kan volgens mij ook nooit een loopsheid zijn ........
Ik zou zeker ff checken bij de DA.
Is het echt helder rode afscheiding of een beetje bruinig en heb je haar getemperatuurd ?
Door Jolly
#92344
nu al weer loops :o :o

nou volgns mij is dat niet best en zou het best iets anders kunnen zijn. Hoe ziet het eruit, echt zoals je het bij haar loopsheid gewend bent?
Ik zou toch ff met haar naar de Da gaan, want misschien heeft ze een ontsteking. :-\
Door karin2
#92345
ja het ziet eruit alsof ze normaal loops is en het is helderrrood van kleur .ze eet nog als gek (zoals altijd dus) en rambo kreeg ook belangstelling voor haar (hij zit nu appart achter slot en grendel :P
ik hou haar zeker in de gaten .
Door Jolly
#92347
ik vind het toch heel raar en best wel beangstigend, zo snel en dat na een 1ste nest van 9 pups. Mijn gevoel zegt echt dat dit niet goed zit.
Probeer echt ff voor morgen nog ff een afspraak met je Da te maken Nini, want als je er nix aan doet, kan het misschien erger zijn dat dat je zelf denkt en dat vergeef je jezelf nooit.
Trouwens als Teven last hebben van een baarmoeder ontsteking of van vaginale afscheiding, dan ruiken ze ook zeer aantrekkelijk voor reuen, dus dat rambo nu extra in haar geinterresserd is, is juist een rede om toch maar ff extra geallarmeerd te zijn.

Btw: ik dacht dat je rambo al had laten castreren? of was je dat nog van plan.?
Door karin2
#92355
[quote="Jolly"]
ik vind het toch heel raar en best wel beangstigend, zo snel en dat na een 1ste nest van 9 pups. Mijn gevoel zegt echt dat dit niet goed zit.
Probeer echt ff voor morgen nog ff een afspraak met je Da te maken Nini, want als je er nix aan doet, kan het misschien erger zijn dat dat je zelf denkt en dat vergeef je jezelf nooit.
Trouwens als Teven last hebben van een baarmoeder ontsteking of van vaginale afscheiding, dan ruiken ze ook zeer aantrekkelijk voor reuen, dus dat rambo nu extra in haar geinterresserd is, is juist een rede om toch maar ff extra geallarmeerd te zijn.

Btw: ik dacht dat je rambo al had laten castreren? of was je dat nog van plan.?
[/quote]

nee rambo is nog niet cecastreerd ,ik ben nog aan het overwegen of ik hem of haar laat castreren
zal zo dadelijk ff de DA bellen
Door Jolly
#92392
laten we hopen voor je dat Tara geen baarmoederontsteking heeft en dat het dan castreren wordt voor haar met medische indicatie.
Laat je ff weten wat het is als je bij de Da bent geweest?
Door karin2
#92817
[quote="Jolly"]
laten we hopen voor je dat Tara geen baarmoederontsteking heeft en dat het dan castreren wordt voor haar met medische indicatie.
Laat je ff weten wat het is als je bij de Da bent geweest?
[/quote]

hoi,
ik heb gisteren naar de DA gebeld en zij zei dat het heel goed mogelijk is dat ze alweer loops is .
ze zei dat je moet tellen vanaf het begin van de vorige loopsheid (dik 21 dagen) dan haar dracht (ong.63 dagen en dan nog eens zeven weken (57 dagen ouderdom van de pups ).
en dat het dan mogelijk is dat ze alweer loops is .
(vorige keer was ze ook te vroeg terug loops (nouja wat is TE VROEG ? )
ze is nog steeds erg speels en (vr) eet nog goed .
pf wel een opluchting :D
voor de zekerheid blijf ik haar wel in't oog houden .
Door Jolly
#92850
ja gisteravond zat ik ook te denken, hum 3 weken loops, ruim 8 weken pups, dan 7 weken erbij is 18 weken. (18:4= 4,5 maand) tja dus eventueel zou het dus kunnen.

Blijf het alleen wel zeer goed in de gaten houden, want als ze nu weer gedekt zou worden, dan ga je problemen krijgen met mij. :D Kom er desnoods weer ff voor naar Belgie rijden, weet nou waar je huisje is hoor ;) :P
Misschien heel gek, maar zou 1 van de 2 en dat zou dus Rambo worden dan, voor die 3 weken niet bij je vriend kunnen wonen, dan weet je zeker dat je geen ongewenste dekking hebt. :-\ Hij is vast wel over te halen als je het hem heel lief vraagt en ook het probleem van weer pups voor tara is funest uitlegt. Toch ;D
Door karin2
#93611
hoi jollly ,
rambo kan écht niet meer aan tara hoor !hij zit hier binnen bij mij en Tara zit in de garage met haar pups achter de hekken .zolang hij niet met een yaleslot overweg kan zit ze dus veilig ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door