Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#923229
Vanmorgen kwam Doortje in de trimsalon, ze komt hier al jaren elke 3 maanden. Vroeger werd ze netjes in een stripvacht gezet, door haar huidproblemen lukte dat niet meer en word ze geeffileerd.
Natuurlijk probeer ik dit soort hondjes op een goed spoor te krijgen qua voeding. Meestal tevergeefs, maar dit baasje nam de moeite eea door te lezen en ging Duck voeren. Wat denk je, die hond had ondervacht gekregen, ze was ook afgevallen en zag er supergoed uit vergeleken met voorgaande keren. Alleen onder de voetjes nog irritaties en de achterkant van de staart geirriteerd. Ze heeft nog wel om de dag een prednisontabletje. Ze is al heel lang aan de prednison. Ook last van de darmen, dus vanmorgen nam het baasje gelukkig probioforte mee. Liever zou ik de hond draineren en van de prednison afhelpenOf zie ik dat verkeerd. Als hij had gezegd dat ie een andere Westie had, had ik het zo geloofd, wat een verandering in vacht. Ik vind het jammer dat er zo makkelijk prednison wordt gegeven, laatst was hier een shi tzu, die kreeg prednison voor zijn ontstoken anaalklieren. Hij had al 2x ab kuur hiervoor gekregen, daarna dus aan de prednison voor die anaalklieren. Hij had ook bij de da een prednisonspuit gekregen en piste 's-avonds het huis onder.

Barfplaats wordt gesponsord door