Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Dian
#923102
kan het zijn dat Rakker hele dunne poep heeft van glucosamine? Ik geef het nu een week en de poep wordt nu echt dun. 'k Vroeg me af of dat dus van de glucosamine kan komen. Na de uitzending van Radar van maandag vraag ik me af of ik er nog mee verder moet gaan :P
Door *Nicole*
#923111
ik zou het een week niet meer geven dan kan je verschil zien
heeft hij dan geen diarree dan is het duidelijk toch?
Gebruikersavatar
Door Dian
#923140
Sanyo schreef: Wat hadden ze bij Radar te melden dan?
hier kun je e.e.a. teruglezen en zien

lezen:
http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending

zien:
links in het venster kun je de verschillende items van de uitzending aanklikken. 

Er is een onderzoek geweest naar de werking van glucosamine op heupatrose. Daar zou het dus niet helpen. Er zijn dus geleerden die zeggen dat het zonde is van je geld, en anderen dat je het altijd kunt proberen. Eigenlijk zijn er geen keiharde bewijzen dat het iets doet.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#923150
En er is ook onderzoek geweest in het verleden na de werking van glucosamine bij artose in de knie. En daar bleek het wel degelijk beter te werken als een placebo.
Ik zou eerst nu even stoppen, en kijken wat zijn ontlasting doet. Dan weet je of de diarree van de glucosamine komt.
Mijn oudje had veel baat bij glucosamine, en bij een hond kun je niet van een placebo effect spreken.
Gebruikersavatar
Door Dian
#924320
gisteren heb ik Rakker geen glucosamine meer gegeven en vandaag waren het weer keurige drolletjes :P Ik probeer het volgende week nog een keer en als hij dan weer aan de dunne gaat, komt het toch wel van de glucosamine.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door