Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door koekje
#922869
ik was afgelopen week de kast aan het uitruimen.
toen pakte ik de brokkenbus vast, waar nog een klein bodempje in zit, en zette deze even op tafel.

ot werd gelijk wakker en krijste het huis bij elkaar, alleen bij het zien van de brokkenbus.

ze is dus nog steeds erg verslaafd aan die vieze dingen.

ergens kan ik het wel begrijpen, als iemand anders naast me een peuk opsteekt, krijg ik het ook moeilijk.

hoe lang zal het duren voordat ze echt niet meer verslaafd is en ze weer normaal verder kan leven zonder risico's op terugvallen?
Door YaYa
#922886
;D ;D ;D
Die van mij zijn nu een jaar van de brokken af. Alleen mijn nierpatientje krijgt nog dieetbrok omdat ze het op alleen kvv niet redt (alleen maar overgeven) dus ze krijgt een combi. Maar zodra de anderen ook maar denken dat ze de kans krijgen om een brokje te pikken, zullen ze het niet laten.
De brokjes staan op de slaapkamer en het is altijd een heel gedoe om zonder andere katten dan mijn nierpatientje op de slaapkamer te komen.
Dus ook hier nog steeds verslaafd aan de brok :-\
Door Mevroi Kruim
#922901
gemmaa schreef: misschien aanmelden bij Katten Brokaholics Anonimus? ???
Strak plan ;D ;D ;D ;D

Hier eten ze al 6 jaar vers maar als ik ergens een blikje opentrek staat er een woelende menigte krijserds om mij heen ;D ;D brokken heb ik niet meer dus dat kan ik niet uitproberen maar ik durf te wedden dat ze die ook nog zouden eten.
Door Chubby
#922910
Vorige week vielen er wat kattenbrokjes uit de bewaardoos, die ik nu wilde gaan inzetten als paardenslobberbewaarton.. Murdock was er snel bij! En hij heeft genoten van de welgeteld 6 oude brokjes..

Verder zijn er geen brokjes meer in huis  :P
Gebruikersavatar
Door koekje
#922964
voor de duidelijkheid;
het ging bij ot al alleen maar om de aanblik van het brokkenblik.

dat enge blik heb ik natuurlijk naar die overtrokken reactie helemaal niet eens meer opengedaan.
ze zag alleen maar de doos waar de brokjes altijd uitkwamen, ruiken oid was er niet bij :'(
Door Mevroi Kruim
#922976
Ik heb helemaal beeld  ;D ;D hier reageren ze ook al op het zien van de blikopener, ook al gebruik ik die voor iets blikkigs voor mezelf. Stelletje apen  ;D ;D
Door flin
#922991
gemmaa schreef: Jaaaa, katjepesten, dat arme dier dat blik laten zien! Mishandeling! Dierenleed!!! >:(
hoezo?
de bruine bonen met appelmoes is eigenlijk veul lekkerder dan al dat vlees...volgens muts dan toch ;D ;D
'k moet dat ook werkelijk niet even onbeheerd open achterlaten....
Door flin
#922994
koekje schreef: hoe lang zal het duren voordat ze echt niet meer verslaafd is en ze weer normaal verder kan leven zonder risico's op terugvallen?
er word gezegd, dat 't afleren (min of meer vergeten) van gewoontes ongeveer even lang zou duren als 't aanleren (maar dan wel met 't inprinten en voortduren van de situatie) ervan....
of 't waar is?
Door YaYa
#923049
Ai, de oudste is 9 jaar en is begonnen met kvv toen hij ruim 8 was. Dus nog 7 jaar te gaan voor hem.
Weet ook niet of hij dat gaat redden :-\
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door