Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ellen Els en Nina
#916354
Hallo,
vandaag in de dierenwinkel vertelden ze me dat ze geen Energique meer op voorraad hadden omdat Energique problemen heeft met de leveringen. Het kon nog wel 2 weken duren. Is voor mij geen ramp want ik voer allerlei soorten kvv afgewisseld met barf dus wij komen de tijd wel door. Maar ik vraag me af of iemand weet wat er aan de hand is?
Door Boefies
#916630
"Onze" dierenspeciaalzaak maakte ons erop attent dat ze meer Rodi hebben ingeslagen omdat meer mensen hier tijdelijk op overgaan. Dit vanwege de verhuizing van de fabriek waar Energique en volgens mij zei ze ook Prins (KVV) gemaakt wordt.
Vanwege de verhuizing kunnen ze tijdelijk niet leveren.

Dus straks is het gewoon weer volop verkrijgbaar!
Door sam123
#916802
hallo,
ik hoop dat het niet telang duurt ik heb ziggy net er op gezet.
zal eens vragen aan mijn dierenwinkel hier in strijen.
groetjes sylvia
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#916887
[quote="Ellen Els en Nina"]
Hallo,
vandaag in de dierenwinkel vertelden ze me dat ze geen Energique meer op voorraad hadden omdat Energique problemen heeft met de leveringen. Het kon nog wel 2 weken duren. Is voor mij geen ramp want ik voer allerlei soorten kvv afgewisseld met barf dus wij komen de tijd wel door. Maar ik vraag me af of iemand weet wat er aan de hand is?
[/quote]


Ik heb geen problemen om Energique te krijgen. Afgelopen donderdag nog!
Door steviewonder
#919800
ik heb gister 12 kilo gehaald met een mooie grote sticker op de doos dat er tijdelijk kleine rondjes inzitten!
dus elke keer ff tellen als ik ze eten wil geven.
maar er is dus wel iets aan de hand, beetje jammer dat ze zelf even niks op hun site zetten ter informatie!
Door steviewonder
#922651
idd van de zakken is allang bekend en staat ook aangegeven op de site maar dit is iets anders, dozen van 12 kilo met kleine rondjes i.p.v de hamburgers is wel even een verschil.

vind het weel erg spijtig van Energique dat ze wel stickers drukken met dat de inhoud veranderd is maar niet even een uitleg erbij, hoe lang het duurt of wat er aan de hand is.

is nu dus maar gissen en verhalen verzinnen
Door Naomi
#922708
Bij mijn dierenwinkel kan ik geen 3 kilo verpakkingen meer kopen.
Zij zeggen dat het helemaal niet meer geleverd wordt.
Hier baal ik vreselijk van .
12 kilo kan ik niet kwijt in mijn vriezer ,en zakjes van 750 gram vind ik erg duur  .
Hebben meer mensen hier van gehoord ik heb mijn twijfels hier over, >:(
Gebruikersavatar
Door Nitus
#922797
[quote="steviewonder"]
idd van de zakken is allang bekend en staat ook aangegeven op de site maar dit is iets anders, dozen van 12 kilo met kleine rondjes i.p.v de hamburgers is wel even een verschil.

vind het weel erg spijtig van Energique dat ze wel stickers drukken met dat de inhoud veranderd is maar niet even een uitleg erbij, hoe lang het duurt of wat er aan de hand is.

is nu dus maar gissen en verhalen verzinnen

[/quote]

[quote="Naomi"]
Bij mijn dierenwinkel kan ik geen 3 kilo verpakkingen meer kopen.
Zij zeggen dat het helemaal niet meer geleverd wordt.
Hier baal ik vreselijk van .
12 kilo kan ik niet kwijt in mijn vriezer ,en zakjes van 750 gram vind ik erg duur  .
Hebben meer mensen hier van gehoord ik heb mijn twijfels hier over, >:(
[/quote]

De fabrikant is toch niet van de aardbodem verdwenen oid? Als jullie het echt zo vervelend vinden waarom bel of mail je dan niet even met Energique?
Door Klaas04
#922998
Hallo,

Energique is niet leverbaar.

Omdat ze aan het verhuizen zijn naar Gorredijk.

En het opstarten problemen heeft veroorzaakt hebben ze eerst al het oude uitgeleverd dus rondjes in de dozen van driehoekjes.

Zal binnenkort wel weer helemaal lopen de produktie.

Ik heb al duck geleverd gekregen van mijn tussenhandel.

Gr,

Klaas
Door Wendy (boxer gek)
#923058
Idd is Energique vanwege de verhuizing slecht leverbaar. gelukkig is het hier nog wel te krijgen bij de dsz. Onze dsz heeft het van de week nog wel gewoon binnen gekregen. Hun bestellen alles via Peys te Tilburg.
Door steviewonder
#923145
[quote="Nitus"]
De fabrikant is toch niet van de aardbodem verdwenen oid? Als jullie het echt zo vervelend vinden waarom bel of mail je dan niet even met Energique?
[/quote]

nee, maar een juiste manier lijkt mij dat iemand zelf meld als er problemen zijn en mensen er niet achteraan moeten bellen of mailen!
vind ik toch wel het minste wat ze hadden kunnen doen.
even een kleine melding op de website is toch ook zo gedaan!?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door