Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#921802
Kai is goed bezig, hij heeft vandaag (na 2 dagen vrijwillig vasten :-\) zijn parelhoenkarkas opgegeten :D Het negeren heeft geholpen, ik merk steeds vaker dat ik het met Kai verkeerd aanpak (met ziggy om de één of andere reden niet...) en dat ik een ontzettend verwend hondje heb gecreëerd :-[ Maar goed, dit is voorbij, hij heeft van de week eend op en vandaag parelhoenkarkas, dus dat gaat de goede richting op, binnenkort probeer ik de kwartelkarkassen bij hem en dan heb ik een super gevarieerd menu voor de hondjes, maar hij krijgt eerst weer een keertje wat 'normaals' (heerlijke geitenribben), want anders wordt het te heftig voor hem.
Door dorinekok
#921880
die van mij zouden een moord doen voor jouw parelhoen, eend en geitenribben... Hier moeten ze het doen met allerlei kipvarianten, af en toe een lamskop en af en toe een zalmkopje... ruilen? ;)
Door Nynke
#921891
maar ik denk dat de meeste honden een moord doen voor jouw ruimewoonomgeving  ::) :o ::)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#921907
Hé super! Goed dat je toch hebt doorgezet. En inderdaad niet overdrijven, dus vanavond weer iets wat hij echt lekker vindt ;).
Door Laura2004
#921912
Nitus schreef: Hé super! Goed dat je toch hebt doorgezet. En inderdaad niet overdrijven, dus vanavond weer iets wat hij echt lekker vindt ;).
Hier eten ze morgen pas weer, maar hij heeft als beloning 500 gram rundvlees gekregen na het opeten van de parelhoenkarkas :)
Door Happy Tail
#922006
Laura2004 schreef: Hier eten ze morgen pas weer, maar hij heeft als beloning 500 gram rundvlees gekregen na het opeten van de parelhoenkarkas :)
die truuk pas ik hier ook wel eens toe...
eerst iets eten wat niet zo in de smaak valt en dan hou ik bijvoorbeeld wel de pens al klaar zodat ze deze al geroken heeft.
Zo heb ik haar iig enkele dingen leren eten. Alleen met vis lukt me dat nog echt niet. dat is nog langzaam opvoeren in kleine stukjes door de groentenmix. Ze spelen het soms echt goed op je gevoel nietwaar?? zielige hongerige vreetmonsters zijn het eigenlijk, maar soms wel een beetje dwars..
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#922010
hier zijn ze verzot op lamsribben maar geef ik eerst kopvlees oid en ze hebben de ribben al geroken, dan vreten ze niets ervoor!!!
ellen
Door Laura2004
#922033
Happy Tail schreef: Ze spelen het soms echt goed op je gevoel nietwaar?? zielige hongerige vreetmonsters zijn het eigenlijk, maar soms wel een beetje dwars..
Gisteren en eergisteren had ik zijn eten na 2 minuten weggehaald, maar vandaag wilde ik (nadat hij vanacht mijn kamer onder had gekotst met gal) dat hij ging eten, dus ik heb hem zijn eten gegeven en ben mijn ontbijt gaan maken en je zag dat hij mij heel de tijd aan zat te kijken en hij ging zelfs een beetje blafferig huilen toen hij merkte dat ik hem volledig negeerde, toen moest ik me echt inhouden om niet naar hem te kijken, want ik vind hem dan ook wel aandoenlijk en na tien minuten is hij gaan eten, hij heeft wel een half uur gedaan met zijn parelhoenkarkas, maar hij heeft het allemaal binnengehouden en hij voelt zich weer lekker.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door