Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Boefies
#921353
Ik heb al een paar slechte ervaringen gehad met diverse webwinkels die KVV verkopen. De service is slecht. Soms bestel ik wat en vervolgens hoor ik niks meer op een order bevestiging na. Dan moet ik mailen of alles goed is gegaan. En vaak laat een levering HEEL lang op zich wachten. Of ze doen heel vaag over de levering. Als ik de bestelling vervolgens wil anuleren kunnen ze ineens wel contact opnemen.

Tot nu toe heb ik alleen goede ervaringen met http://www.versvoeding.nl alleen het minimum te bestellen bedrag is voor mij nu te hoog aangezien ik in de winter maar een klein vriezertje tot mijn beschikking heb.

Wat is jullie ervaring met online KVV kopen?
Door audier
#921369
Waarom koop je het  online dan als ik vragen mag? Zit er niets in de buurt waar je het zelf af zou kunnen halen? Online is het vaak ook een stuk duurder....

Groetjes, Karin
Door Boefies
#921372
Nou AHV, Bibi, Bandit, Haaksbarf, Kivo is hier niet in de dierenspeciaalzaak te krijgen. Dus af en toe bestel ik via internet. Wat ik standaard dus voor AHV doe.

Maar nu heb ik een winkel daarvoor in A'dam gevonden alleen dat is een half uur rijden. Het is wel zo makkelijk als het thuis wordt bezorgt dan...
Door audier
#921373
Nee niet in de dierenspeciaalzaak....hier heeft die niet eens een vriezer ???

Maar misschien is er in de buurt wel ergens een verkooppunt...

Groetjes, Karin
Door mcSnurk
#921800
je zou de fabrikant van die merken kunnen bellen en vragen aan welke winkels bij jou in de buurt ze leveren. En ook al verkoopt de dierenzaak een bepaald merk niet, soms kunnen ze het wel meebestellen als het via dezelfde groothandel gaat, gewoon vragen en een beetje geluk hebben.
Door *Natasja*
#921812
[quote="Jet en Babs"]
Wat is jullie ervaring met online KVV kopen?
[/quote]

Prima, geen klachten (ok, ik bestel(de) dan wel geen KVV, maar BARF, maar dat zal voor de service niet uitmaken  ;))
Door Huskymeisje
#922618
[quote="*Natasja*"]
Prima, geen klachten (ok, ik bestel(de) dan wel geen KVV, maar BARF, maar dat zal voor de service niet uitmaken  ;))
[/quote]

Ik heb ook geen klachten. Ik bestel dan wel geen kvv meer (kan het nu in het dorp ook krijgen en dat is goedkoper) maar heb het wel gedaan. Prima hoor.

Barf bestel ik ook online en de service is heel erg goed! Ze zit niet zo gek ver bij mij vandaan. Ik heb zonet ook een bestelling naar Herby gedaan voor de producten die zij (nog) niet heeft. Heb nog geen ervaring met Herby maar jullie berichten daarover zijn goed. Herby zit voor mij ook lekker in de buurt dus ik zit gebakken hier  ;) :)
Door nikèdog2000
#922697
[quote="Huskymeisje"]
Ik heb ook geen klachten. Ik bestel dan wel geen kvv meer (kan het nu in het dorp ook krijgen en dat is goedkoper) maar heb het wel gedaan. Prima hoor.

Barf bestel ik ook online en de service is heel erg goed! Ze zit niet zo gek ver bij mij vandaan. Ik heb zonet ook een bestelling naar Herby gedaan voor de producten die zij (nog) niet heeft. Heb nog geen ervaring met Herby maar jullie berichten daarover zijn goed. Herby zit voor mij ook lekker in de buurt dus ik zit gebakken hier  ;) :)
[/quote]bofkont
Door Noes
#924095
Veel klachten hier idd. Sommigen presteerden het zelfs om pas om 23:00 te verschijnen (ipv "in de middag). Anderen komen helemaal niet op de afgesproken dag of leveren niet dat wat opgegeven is. Vaak hoor je veel te lang niets idd!
De mailtjes van de hier genoemde site vond ik overigens nooit zo heel aardig klinken trouwens (beetje felle toon). Een paar keer leverde ook zij verkeerd en toen verscheen er een mail dat je bij de deur alles zelf moest controleren want dat ze niet meer begonnen aan teruggave van geld of nalevering als je het niet METEEN meldde. Nou ja prima hoor, een hele aardige leverancier pakte netjes alles uit bij de deur sindsdien. En sindsdien is het ook goed gegaan. Geen klachten verders over de bovenstaande site. Behalve dan dat ze niet meer in mijn regio leveren  :'(
Ik heb nu voor het eerst bij Herby besteld. Stond op de site dat ze mail alleen op maandag behandelen. Nou ja dat is in elk geval goed duidelijk. Maandag verscheen dan ook meteen een antwoord op mijn vraag. Heb nu de bestelling definitief geplaatst, dus ik verwacht komende maandag wel een bevestiging. Hoor veel goeds over Herby, dus ik wacht af (alleen jammer dat ze er geen KVV bij verkopen  ;))

Ben nu op zoek nar een adres voor carnibest, want 1 van mijn honden doet het alleen goed op CB eend. Kan het nergens in de buurt krijgen  >:(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door