Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tamara*
#919125
Ze worden hier steeds makkelijker met dingen eten, en dat betekend dat ik dus ook steeds meer dingen kan voeren.
Bijvoorbeeld konijnenkoppen gaat er met smaak in. Maar waar reken ik dat onder?
Een kop bestaat uit bot, spiervlees en organen, maar is het ook in de juiste verhouding? Mag ik het als kompleet rekenen?
Door dorinekok
#919154
organen zijn natuurlijk wat meer omvattend dan enkel een pinknagel hersens en een tongetje dat toch al twijfelachtig is of het spier dan wel orgaan is. Ook het spiervlees op een konijnenkop is bitter weinig. Nee, volledig is het niet maar wel lekker!
Gebruikersavatar
Door pike
#919155
Een kop bevat van alles en nog wat ja, maar is toch verre van compleet. Zelf reken ik hem altijd gewoon tot vleesbot.  ;)
Door Lizzy
#919228
Aangezien het grootste deel van het schedel uit bot bestaat, valt het hier ook onder vleesbot. Hee goed zeg, dat ze het allemaal zo lekker eten!
Door Tamara*
#919503
Ja het is zo leuk om te zien hoe ze ervan smullen.
Zelfs de groentemix gaat er nu met smaak in. Ik maal er rauwe noten doorheen, hutekase en dan zo'n 8 soorten groente. Één keer in de week krijgen ze dat met wat vis, ff lekker laten intrekken en ze vallen op de bak aan :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door