Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Staftime
#917336
Ik heb hier een tijd terug verteld dat Romeo vis absoluut niet moest.
Toen heb ik ook verteld dat hij het wel wilde eten als ik het over de cb heen deed, in kleine stukjes geknipt, met een groente/knoflook/notenmix erover gesmeerd.

Langzaam heb ik de stukken vis groter gemaakt, en daarna de vis bovenop de rest van het eten gelegd, en hij at het op!
Gisteren heb ik de honden een bak vol witvis met groentemix gegeven.
En Romeo at zelfs de koppen volledig op!

Hij heeft dus geleerd om vis te eten, en zo te merken vindt hij het nu zelfs lekker  ;D
Door audier
#917379
Goed zeg!!

Hier heeft ze nog nooit vis gegeten....mijn visboer zegt dat ie geen koppen heeft alleen de komplete vis krijgt ie aangeleverd zegt ie....en die kan ik dus wel in z'n geheel van um kopen....ja dat snap ik ::)
Door Nynke
#917455
audier schreef: Goed zeg!!

Hier heeft ze nog nooit vis gegeten....mijn visboer zegt dat ie geen koppen heeft alleen de komplete vis krijgt ie aangeleverd zegt ie....en die kan ik dus wel in z'n geheel van um kopen....ja dat snap ik ::)
Je kan natuurlijk een hele vis kopen Karin, en dan de filets zelf bakken en opeten en de rest aan de honden geven??
Door Staftime
#917497
De vis die ze gisteren hebben gegeten heeft mijn zus aan me gegeven.
Deze heeft ze gratis gekregen op de markt.
Kop met graat en er zat nog een beetje vlees aan.
Door audier
#917560
Nynke F schreef: Je kan natuurlijk een hele vis kopen Karin, en dan de filets zelf bakken en opeten en de rest aan de honden geven??
Dat zou kunnen Nynke....als we vis lekker zouden vinden :-[ :-[

Groetjes, Karin
Gebruikersavatar
Door pike
#917765
audier schreef: Goed zeg!!

Hier heeft ze nog nooit vis gegeten....mijn visboer zegt dat ie geen koppen heeft alleen de komplete vis krijgt ie aangeleverd zegt ie....en die kan ik dus wel in z'n geheel van um kopen....ja dat snap ik ::)
Dus dan kan je bij die visboer ook geen visfilet kopen???? want hij verkoopt alleen maar hele vis??? Nou dan zou hij toch snel failliet gaan denk ik want er zijn niet zo heel veel mensen meer tegenwoordig die hele vis willen kopen (en dan zelf schoonmaken) volgens mij.
Door audier
#918191
pike schreef: Dus dan kan je bij die visboer ook geen visfilet kopen???? want hij verkoopt alleen maar hele vis??? Nou dan zou hij toch snel failliet gaan denk ik want er zijn niet zo heel veel mensen meer tegenwoordig die hele vis willen kopen (en dan zelf schoonmaken) volgens mij.
Ik vroeg het net aan mijn man hoe het nou precies zat maar hij zei dat ie ze gefileerd aangeleverd krijgt en dat ie ze niet zelf meer schoonmaakt dus heeft ie geen koppen......had ik het even verkeerd begrepen....sorry :-[ :-[
Laatst gewijzigd door audier op ma 18 feb 2008, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door