Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lupa
#91722
aangezien dat binnenkort mijn nieuwe lading binnen komt heb ik een vraag erover.
lupa zit denk ik nou een halfjaar op carnibest aktief, daarvoor had ze bibi maar daar had ze nooit genoeg er aan.
De laatste maand doet ze moelijk met het eten van aktief, ze eet wel (met een lange gezicht) maar ze laat altijd bv 100 gr erin zitten.
natuur integendeel vreetze op.
Zou het komen omdat aktief zijn werk gedaan heeft en nu gewoon kan gaan voeren of is Lupa aan het miern...?
Door Peet
#91733
...volgens mij dat laatste... ;D..is zeker een teefje, zelf voor het beste-van-het-beste nog kieskeurig doen.... >:(..je zou ze toch.... >:(...
Door Lupa
#91739
dat heb ik al, want de cavias eten natuur.
als ik haar natuur geef eet ze met plezier maar als ik aktief geef, kijkze erna, paar passje achteruit paar pasjes vooruit even een happje nog 1 even omje heen kijken even krabben en zo gaat er 400gr in, de laatste 100gr laat ze zitten.
Laatst gewijzigd door Lupa op wo 05 mei 2004, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door qyan
#91744
misschien komt het omdat de natuurmix minder vet is, meer vocht heeft en ook meer pens bevat als de actief ??? ???
qyan vindt de actief ook niet echt je van het, darmen raken er ook aardig door geirriteerd, maar buiten dat vindt ie het gewoon niet echt lekker.
Door qyan
#91758
[quote="Lupa"]
maar lupa heeft het altijd erg lekker gevonden
[/quote]

ja dat is ook weer waar!
misschien dat lupa het te lang heeft gehad en nu de natuurmix weer ff lekkerder vindt ???
misschien minder behoefte aan het extra vet in de actief ???
Door Lupa
#91759
ja dat vroeg ik me dus af,
zou haar licham gewoon aangeven dat er genoeg vet binnen gekrijgen heeft?
wat dat betreft is Lupa geweldig ze maakt me altijd heel goed duidelijk.
Door SHIVA
#91902
Ik denk niet dat lupa aan het mierenn. is
maar ze zelf aangeeft dat het voldoende voor haar is
Lees je hond en vertrouw daarop jij weet hoe ze is
gr shiva
Door Lupa
#92193
vandag proef op de som genomen,
half aktief half natuur.
natuur gedelete helemaal schoon gelikt, aktief niet aangeraakt ???
Gebruikersavatar
Door Nitus
#92204
[quote="Lupa"]
vandag proef op de som genomen,
half aktief half natuur.
natuur gedelete helemaal schoon gelikt, aktief niet aangeraakt ???
[/quote]
;D ;D ;D Wat een maffe hond! Misschien vind ze het gewoon tijd voor een ander smaakje? Anders geef je haar een tijdje Natuur en dan zet je haar over een paar weken weer eens Aktief voor, kijken wat ze dan doet. Of ze is je aan het uitproberen, in dat geval zou ik haar gewoon Aktief geven, misschien iets minder als je normaal geeft. En eet ze het niet jammer dan, haal je het weg en zet je het haar de volgende maaltijd weer voor de neus?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#92206
[quote="Lupa"]
vandag proef op de som genomen,
half aktief half natuur.
natuur gedelete helemaal schoon gelikt, aktief niet aangeraakt ???
[/quote]

Verzadigd......en de Natuur ziet er smakelijker uit dan de aktief, de aktief zal zwaarder op de maag vallen, dat zal ook een reden zijn om met minder genoegen ten nemen.
Hier wordt het overigens wel normaal gegeten, maarja in die 10 seconden hebben ze ook geen tijd om te analyseren om welk smaakje het zich hier handelt LOL
Door Lupa
#92218
nee lupa is geen type hond die me uitdaagt, de andere 2 wel.
ik denk ook niet dat een hond zo een grote logica heeft dat ze wel de helft op eet en de andere helft niet.
heb net met corinne gesproken en ze vermoed ook dat het verzadigt is, ook door het ietsje warme weer.
dus heb zo afgesproken, ze gaat aan de natuur en als ze moet wedstrijden lopen dan krijgeze aktief.
Door Sander
#92219
Natuurvoer heeft een vetfractie van 60%.
Aktief heeft een vetfractie van 53%.
Hoezo bevat aktief meer vet? Per kilo zit er inderdaad meer in (14% tegen 16%), maar per hoeveelheid energie zit er dus minder in.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door