Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Ilse
#917028
Ik hoop niet dat mijn zus het leest, maar ik ga morgen puppysnuffelen bij mijn zus, haar pup is nu ruim 3 manden en zioit bijna 2 weken aan de cb. Nou dacht ik zal ik ff leuk en lekker een bakkie kippennekkies meenemen?
Wat denken jullie, gaat dat al(geef er een hamer bij) of nog ff niet???
Alvast bedankt voor de reactie...
:)
Door *Ilse
#917135
Nynke F schreef: hoi Ilse, wat is het voor hondje ??  Een formaat rotweiler of een formaat malteesje ??
Het is een shiba inu pup, geen grote hond dus! ik geef haar het bakkie wel, en ze kan zelf kijken wat ze ermee doet!!!!

@alle reactie's: bedankt voor het meedenken! ;)
Laatst gewijzigd door *Ilse op za 16 feb 2008, 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Ilse
#918212
Nou eerst mijn zus, die was heel verrast, het pupseltje vond het ergggggg lekker! gisteren heeft ze een half nekkie op, maar vandaag begreep ze het helemaal, en heeft ze het hele nekkie gekraakt(nadat het geplet was haha)!!!
Het begin is er!!
Nogmaals bedankt voor de reactie's!!
Door Beppie1
#925184
Hihi, hier de zus....

Ik kom niet altijd eruit hoe het hier in elkaar steekt, maar met de zoek functie kwam ik dit tegen!!!

Aiji heeft het ondertussen steeds meer door, de nekjes zijn zalig... En we gaan gestaag verder naar kleine barfhapjes..

Ze doet het prima op CB, en eet ook heerlijk. Ik hoor overal in de Shiba-omgeving over het 'moeilijke eten' maar hier geen problemen!!(Gelukkig!)

Dus, Ilse, als je dit leest...graag nieuwe nekjes?? Ik kan ze hier slecht kopen!(mss iets van eend, of al wat groter??)
Door Brecht
#925200
Beppie1 schreef: Hihi, hier de zus....

Ik kom niet altijd eruit hoe het hier in elkaar steekt, maar met de zoek functie kwam ik dit tegen!!!

Aiji heeft het ondertussen steeds meer door, de nekjes zijn zalig... En we gaan gestaag verder naar kleine barfhapjes..

Ze doet het prima op CB, en eet ook heerlijk. Ik hoor overal in de Shiba-omgeving over het 'moeilijke eten' maar hier geen problemen!!(Gelukkig!)

Dus, Ilse, als je dit leest...graag nieuwe nekjes?? Ik kan ze hier slecht kopen!(mss iets van eend, of al wat groter??)
Heb je in de buurt nergens een poelier zitten? Of dat je het een keer als iemand bestelt mee laat komen... (weet niet waar je woont)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door