Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 1eboa
#916205
Dit artikel staat deze maand in Unsere Windhund, dat is een Offizielles Organ des Deutschen Windhundenzucht- und Rennverbandes e.V., voor de Duitsers een blad waar heel veel artikelen over veel windhondenzaken staan.
Moeten we dit als een reclame zien voor Canina of moeten we het serieus nemen?
Ik heb het artikel tijdelijk aan mijn website gehangen http://www.quicknet.nl/qn/prive/ej.dejong
dan ga je via de foto naar naar binnen, dan links aanklikken en je ziet staan naar artikel barfen.
Helaas staat het in het duits, maar het is wel leesbaar 
#916217
1eboa schreef: Dit artikel staat deze maand in Unsere Windhund, dat is een Offizielles Organ des Deutschen Windhundenzucht- und Rennverbandes e.V., voor de Duitsers een blad waar heel veel artikelen over veel windhondenzaken staan.
Moeten we dit als een reclame zien voor Canina of moeten we het serieus nemen?
Ik heb het artikel tijdelijk aan mijn website gehangen http://www.quicknet.nl/qn/prive/ej.dejong
dan ga je via de foto naar naar binnen, dan links aanklikken en je ziet staan naar artikel barfen.
Helaas staat het in het duits, maar het is wel leesbaar 
Wat ze daar zeggen is dat de huidige hondenpopulatie niet meer in staat is (omdat ze al zo lang gedomesticeerd zijn en zowel fysiologisch als qua gedrag niet meer op de wolf lijken  ::)) om goed calcium uit rauwe botten te halen en dat daardoor de calcium - fosforbalans verstoord raakt omdat A) rauw vlees veel fosfor bevat en B) rauwe botten calcium en fosfor bevat en de honden de calcium dus niet goed kunnen opnemen. 'Gelukkig' heeft de genoemde firma daar wat op gevonden: allerlei calciumpreparaten, vitaminen en mineralen die we dan moeten kopen en kunnen toevoegen...

Ik kies voor de optie: advertorial.  ;) Je kunt het al lezen bovenaan het artikel: het is een persbericht... En wie sturen persberichten doorgaans? Juist, bedrijven!
Laatst gewijzigd door - Judith - op vr 15 feb 2008, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door