Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Anthraciet
#913125
Ikke!!!!! 8)

Al meerdere keren daar besteld en bevalt mij heel erg goed!
Aardige jongen, nog niet zo lang eleden voor zichzelf begonnen en het assortiment is hij nog aan het uitbreiden.
Maar erg goede kwaliteit en de prijzen vind ik zeer redelijk.

Ik haal het zelf altijd bij hem op omdat ik er praktisch langs kom als ik van mijn werk naar huis rij en dat is nooit een probleem.
Moet er binnenkort weer eens langs, vooral zijn runderstrotten vind ik ontzettend goed. Wel iets duurder als bij Herby, maar veel beter bevleesd en grooooot :D


Maar waarom vraag je dit eigenlijk bij Kant en Klaar Versvlees?  ??? :D
Laatst gewijzigd door Anthraciet op za 09 feb 2008, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#913294
Maar waarom vraag je dit eigenlijk bij Kant en Klaar Versvlees?  ??? :D
[quote][/quote]

tja , dat vraag ik me ook af :-[ :-[(foutje)
ik zag de wagen staan bij eindhoven!
ellen
Door Anthraciet
#913438
Ja, volgens mij rijdt hij aardig wat kilometers, naast zijn gewone baan, heb wel medelijden met hem :)
De eerste keer dat ik bij hem was, rond 18 uur, moest hij daarna nog naar limburg en duitsland :o
Zal ook wel nachtwerk geworden zijn voor hij weer thuis was....

Had je al eens op zijn site gekeken overigens?
Door audier
#914050
Mijn man ging laatst kippennekken halen bij clazing in zevenhuizen en toen stond daar een autootje van ze met zijn vrouw,vriendin of werknemer...wie dan ook en ging daar dus de kip halen. Kun je er beter zelf even heenrijden...is goedkoper denk ik want ik vind hem best prijzig.
Door Anthraciet
#914283
Sja, maar als ik de benzinekosten moet rekenen om naar Zevenhuizen te rijden, ben ik ook veel geld kwijt..... bovendien heb ik er de tijd niet voor om overdags helemaal naar het westen te rijden :-\
Door audier
#914488
Nee dat is natuurlijk zo....wij wonen redelijk in de buurt...althans...van het werk van mijn man....die rijd er uit z'n werk even langs....
Door Anthraciet
#914490
Dat is een voordeel als je in het westen woont, dan is veel redelijk in de buurt.
Maar ik woon toch veel liever in het oosten hoor, dan maar iets meer betalen voor het voer 8)

Ach, en in Duitsland zelf is het nóg duurder, dus dan is FoodforDogs een mooi gemiddelde ;)


Had al een keer een mail gestuurd naar een vleesverwerker in de buurt, maar ik geloof niet dat ze daar al aanbeland zijn in het digitale tijdperk..... heb na een maand of 2 nog geen antwoord ::)
Door Red_Hunter
#914569
[quote="Anthraciet"]
Dat is een voordeel als je in het westen woont, dan is veel redelijk in de buurt.
Maar ik woon toch veel liever in het oosten hoor, dan maar iets meer betalen voor het voer 8)

[/quote]
Dat is dan ook het enige voordeel hier in het westen. Ik zou ook liever ergen anders gaan wonen. Geef mij maar drenthe, maar helaas manlief denkt daar anders over.
En ons werk natuurlijk.

Groetjes Trudie
Door audier
#914663
[quote="Red_Hunter"]
Dat is dan ook het enige voordeel hier in het westen. Ik zou ook liever ergen anders gaan wonen. Geef mij maar drenthe, maar helaas manlief denkt daar anders over.
En ons werk natuurlijk.

Groetjes Trudie
[/quote]

Ja...hier ook nog 1 hoor....om precies dezelfde reden zitten wij ook nog hier :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door