Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door saskia34
#912944
Kaya is gister voor de 2e keer loops geworden, maar haar vulva is niet echt opgezet. Ik heb altijd begrepen dat dat er wel bij hoort.
Kan het veel kwaad dat dat niet zo is??
De eerste keer was dat ook niet zo en heeft ze ook nooit echt aandact gehad vd reuen.Op haar "hoogtepunt"liepen we nota bene op een show, zelfs daar taalde de reun niet naar haar.

Saskia
Door Lizzy
#912994
Dat is heel normaal. Sommige honden zien eruit zoals een baviaan (mijn Linga), sommige honden hebben nauwelijks een opgezette vulva. En alles wat daar tussen zit. Het kan overigens heel goed zijn dat deze of de derde loopsheid iets anders  gaat verlopen en de heren wel geinteresseerd in haar raken. Bij Linga was daar de eerste keer ook nauwelijks sprake van, maar da's tegenwoordig wel anders.....
Door saskia34
#913053
Ik  denk wel dat ze nu iets interesanter is, 2 weken geleden werd ze op de training al bijna besprongen door een reu, ze rook dus al een tijdje erg lekker.

Ik heb net nog even gekeken en hij lijkt wel wat meer opgezet nu.
HEt is de bedoeling dat ze met de volgende loopsheid gedekt wordt dus het zou wel fijn zijn als alles normaal gaat lopen.

Saskia
Door K&D
#913081
Ik denk dat betreffende reu zich er wel mee zal redden  8)

Maar even zonder gekheid; ik heb twee dames die er tijdens de loopsheid (die natuurlijk bijna tegelijk plaatsvind) er verschillende formaten op na houden. Door de heren in de buurt worden ze dan allebei even geweldig gevonden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door