Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door StephanieDavySatu
#911687
Van Shaweca. Dit orgaan pakket is incl kop en afvankelijk van de aanvoer is dit van een lam, geit of schaap.

Iemand hier ervaring mee? Zijn deze pakketten gunstig om te bestellen?
Door Nynke
#912591
Hoi Stephanie, woon je in "de grote" stad ??

Zo ja, dan kun je bij een Islamitische slager diverse soorten orgaanvlees kopen. Voer niet teveel orgaan !! 
Door Chaos
#912682
Ik ken alleen het orgaan pakket van het Islam Centrum in Rotterdam. Ik heb dit een keer gehad.
Dit is een pakket dat, als ik het me goed herinner,  bestaat uit
- een pens
- longen, luchtpijp, lever en hart nog aan elkaar
- een kop
Bij mij mij was deze kop tweemaal ingezaagd, dmv een verticale zaagsnede vanaf de achterkant van de schedel tot vlak achter de kaak en een horizontale snede ook bijna helemaal door. Ik kon met de hand de kop in tweeen breken in een linker en een rechterdeel. Mooi voor mijn twee honden.
Laatst gewijzigd door Chaos op za 09 feb 2008, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#912834
StephanieDavySatu schreef: Van Shaweca. Dit orgaan pakket is incl kop en afvankelijk van de aanvoer is dit van een lam, geit of schaap.

Iemand hier ervaring mee? Zijn deze pakketten gunstig om te bestellen?
Wat doet een kop in een orgaanpakket? Sinds wanneer valt kop onder orgaan?
Door StephanieDavySatu
#913034
Nynke F schreef: Hoi Stephanie, woon je in "de grote" stad ??

Zo ja, dan kun je bij een Islamitische slager diverse soorten orgaanvlees kopen. Voer niet teveel orgaan !! 
Ja das geen probleem, ga ik me eens naar informeren dan, dankje.  :)
Nee niet te veel orgaan hier, 15% volgens de NRV methode.  ;)
Door Happy Tail
#914752
Rovanna schreef: Wat doet een kop in een orgaanpakket? Sinds wanneer valt kop onder orgaan?
nu ja je kunt dus een pakket met en zonder kop bestellen....vandaar. Tja orgaan is het dan niet mee inderdaad, maar wel lekker!
Door *wendy*
#915016
De orgaanpakketten + kop liggen nog steeds op een moedige bui van mijn kant in de vriezer te wachten  :-[
Door Fynn
#915044
Had kop besteld bij Herby maar helaas zat er niet bij.
Had het graag eens geprobeerd.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door