Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#911025
Zo. Brutus heeft vandaag zijn eerste MORA + acupunctuurbehandeling achter de rug. In de hoop dat we het degeneratieve process in zijn rug/achterpoten kunnen vertragen.

We gaan hier naar toe: http://www.gobert.nl

Erg aardige mensen en Dr Gobert is super relaxed met Brutus. En super kundig, ik kan niet anders zeggen. We gaan het 6 behandelingen proberen en in die behandelingen moet Brutus goed reageren.

Brutus heeft het gelaten toegelaten. Hij vond de acupunctuur wel erg spannend en een beetje vervelend. Geeuwen en gapen. Maar, tis voor z'n eigen bestwil.

Overigens rolde Dr Gobert z'n ogen bijna uit z'n kassen toen ik zei dat Brutus bijna 12 is. Hij vond hem in een top conditie en gaf hem absoluuuuut geen 12. Ik was op een vreemde manier wel een beetje trots op hoe goed ze hem eruit vonden zien (jaaaa, voeding he!!). En Hr Gobert reageerde positief toen ik vertelde dat ik zelfs een rolstoel voor Brutus overwoog. Omdat hij verder nog zo vitaal is. Hoewel hij ook wel seniel begint te worden hoor.. Hij doet soms rare dingen en is errrrgggg druk momenteel. Ik krijg echt een beetje het hubeskelubes van hem op het moment. Veel piepen en gillen en klieren.

Ik heb zelf het idee dat dit is sinds ie Spier Support van de Groene Os krijgt.... Is dat raar, die gedachten? Kent iemand dit? Heeft iemand enig idee?
#911031
ik kan je zeggen dat hele goeie ervaringen heb met bioresonantie
was mijn vinger bijna kwijt maar toch allemaal goed gekomen

verder begrijp ik je vraag niet....bedoel je dat mischin Brutus is gaan piepen ed sinds hij spiersupport krijgt?
#911034
Do schreef: ik kan je zeggen dat hele goeie ervaringen heb met bioresonantie
was mijn vinger bijna kwijt maar toch allemaal goed gekomen

verder begrijp ik je vraag niet....bedoel je dat mischin Brutus is gaan piepen ed sinds hij spiersupport krijgt?
Oh, dat is goed om te horen Do!

Ja, dat bedoel ik inderdaad... Sinds ie dat spul krijgt gedraagt hij zich alsof ie 6 is in plaats van 12. Hij is erg druk, erg blafferig/pieperig en zeikerig. Hij vindt alles spannend, maakt weer ouderwets veel kabaal als ie zijn eten krijgt, krijst weer als ie in de auto mee gaat naar het bos. Echt om een beetje gek van te worden..... :-[
#911110
Lizzy schreef: Oh, dat is goed om te horen Do!

Ja, dat bedoel ik inderdaad... Sinds ie dat spul krijgt gedraagt hij zich alsof ie 6 is in plaats van 12. Hij is erg druk, erg blafferig/pieperig en zeikerig. Hij vindt alles spannend, maakt weer ouderwets veel kabaal als ie zijn eten krijgt, krijst weer als ie in de auto mee gaat naar het bos. Echt om een beetje gek van te worden..... :-[
Klinkt positief, ook al is ie irritant  ;D
#911112
Lizzy schreef:
Ja, dat bedoel ik inderdaad... Sinds ie dat spul krijgt gedraagt hij zich alsof ie 6 is in plaats van 12. Hij is erg druk, erg blafferig/pieperig en zeikerig. Hij vindt alles spannend, maakt weer ouderwets veel kabaal als ie zijn eten krijgt, krijst weer als ie in de auto mee gaat naar het bos. Echt om een beetje gek van te worden..... :-[
Zo is Kai altijd :-[ Ik zeg altijd maar dat hij heel vocaal is....

Ik hoop dat de behandeling het gewenste resultaat heeft ;)  :-* :-* voor die gekke brutus!
#911160
Dat klinkt allemaal goed, tuurlijk ziet brutus eruit als een jonge god.
En die jonge god moet mog heel wat jaartjes mee  :-*

Wat zit er in spiersupport? Bepaalde stimulerende aminozuren? Zou best kunnen dat hij daar hieperdepieper van wordt. En als je er rust compositum bij geeft, heb je dat al geprobeerd?
#911212
Mjahhh, het lijkt leuk maar toch is het dat niet... Hij loopt namelijk met regelmaat zijn eigen lijf letterlijk en figuurlijk voorbij...

Dit zit er in spier support:
Samenstelling
Glucosaminesulfaat, Chondroïtinesulfaat (90%), MSM, Calciumcitraat, Magnesiumcitraat, Creatine monohydraat, vitaminen B6 (pyridoxine HCl), vitamine C (ascorbinezuur, gebufferd), Feruline zuur, Octacosanol, Gamma oryzanol, A, D, E (d-alpha tocopherylacetaat), B1, B2, B3, B5, B12. Foliumzuur, Paba, Biotine, Choline bitartraat, Inositol, Hesperidine, Bioflavonoiden, , Calciumfosfaat, Kiezelzuur, Fosfor (calcium-), IJzer (gluconaat), Kalium (aminozuur gebonden), Chroom (picolinaat), Selenium (L-Selenomethionine), Zinkcitraat, Mangaan (aminozuur gebonden), Jodium (kelp), Koper (gluconaat), L-Lysine (HCl).
#911233
Lizzy schreef: Dit zit er in spier support:
Samenstelling
Glucosaminesulfaat, Chondroïtinesulfaat (90%), MSM, Calciumcitraat, Magnesiumcitraat, Creatine monohydraat, vitaminen B6 (pyridoxine HCl), vitamine C (ascorbinezuur, gebufferd), Feruline zuur, Octacosanol, Gamma oryzanol, A, D, E (d-alpha tocopherylacetaat), B1, B2, B3, B5, B12. Foliumzuur, Paba, Biotine, Choline bitartraat, Inositol, Hesperidine, Bioflavonoiden, , Calciumfosfaat, Kiezelzuur, Fosfor (calcium-), IJzer (gluconaat), Kalium (aminozuur gebonden), Chroom (picolinaat), Selenium (L-Selenomethionine), Zinkcitraat, Mangaan (aminozuur gebonden), Jodium (kelp), Koper (gluconaat), L-Lysine (HCl).

Pff in een grijs verleden heel wat lessen biochemie gehad, maar allemaal verdrongen na het behalen van het tentamen. Citraat is volgens mij een onderdeel van de citroenzuurcyclus. En met de citroenzuurcyclus genereer je ATP, dus energie.
Maar goed volgens mij is dit een beetje gezwets  :-\ :-\
die zoeken we op....  :-X
#911327
Sanyo schreef: Hoe kan het dat op de eerste plaats glucosamine staat, daar zou dus het meeste van in moeten zitten, en op de tweede plaats chondroitine met 90% ???
kan dat niet de sterkte van het middel zelf zijn? Dat je chondroitine hebt in bijvoorbeeld sterkte 60, 80 en 90% (net als bij alcohol bijvoorbeeld?)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door