Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#910342
Zoals ik al schreef, wat zit er veel bloed in het Herby rundvlees :o :o  Ik had een kilo te ontdooien gelegd in een bakje, daar is per ongeluk een beetje water bij gekomen, 2 eetlepels of zo, maar er zit wel zeker 2 deciliter bloed in het bakje  :o :o!
en bij het in stukjes snijden kwam ik ook allemaal bloedklontjes tegen. Is dat normaal? 
Door Nynke
#910399
dorinekok schreef: het arme beest zal nog wel niet goed leeg gebloed zijn na het slachten. Maar bloed is normaal in een dier... ;)
Hee grapjas  :D :D ;)  Dat weet ik, maar het is zo enorm veel  :o :o :o  Het beest zal dan inderdaad wel niet goed leeggebloed zijn.

De hondjes vonden het niet zo erg ::) ::) ::) ::)
Door ~Joke~
#910403
Nynke F schreef: Zoals ik al schreef, wat zit er veel bloed in het Herby rundvlees :o :o  Ik had een kilo te ontdooien gelegd in een bakje, daar is per ongeluk een beetje water bij gekomen, 2 eetlepels of zo, maar er zit wel zeker 2 deciliter bloed in het bakje  :o :o!
en bij het in stukjes snijden kwam ik ook allemaal bloedklontjes tegen. Is dat normaal? 
Maar je betaalt wel de vleesprijs voor bloed/water  :-\
Gebruikersavatar
Door pike
#910422
~Joke~ schreef: Maar je betaalt wel de vleesprijs voor bloed/water :-\
Bloed en vleessappen is zeker geen water! Ze bevatten nuttige voedingsstoffen voor de hond. Ik vind het juist prettig als er ook wat bloed bij zit. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door