Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#908847
gisteren de jongens een overheerlijke maaltijd met sardientjes en wat huttenkase gegeven, ze vonden het zalig!!!!
Alleen binnen een uur begonnen ze alle 3 te spugen! Heel de maaginhoud op de mat/bench en op de vloer!!  Da Vinci voelde zich echt beroerd en lag opgekruld in de bench, ze hebben alle 3 tot in de nacht gespuugd. Mijn ega heeft zelfs op de bank geslapen omdat ze zo beroerd waren, is een paar keer met ze naar buiten gegaan omdat ze nog steeds braakneigingen hadden.
Bedorven vis--het stonk niet.
wel vreemd dat het bij hun alle 3 verkeerd is gevallen.
Vanmorgen was het over en waren ze weer in hun gewone doen.
ellen
Door Mevroi Kruim
#908930
Hee, vreemd  ??? ???
Meestal hebben honden ook helemaal geen last van bedorven vlees of vis, hier eten ze wel eens zaken die nog net niet zelf weglopen (en dan niet omdat ze nog leven  :-X) en nooit problemen.
Vis kan gevoeliger liggen, da's waar, of ze hadden net allemaal een virusje in.
Iig beterschap met de zieken!
Door hellenbanjerbo
#909027
vreemd hoor. maar het lijkt me toch echt wel van het eten te komen. alledrie tegelijk zo'n reactie op iets besmettelijks lijkt me wel héél toevallig. dan zit er toch vaak wat meer tijd tussen. als de vis zo bedorven zou zijn dat zelfs honden er beroerd van worden dan had je het zelf wel geroken lijkt me. kortom; mij een raadsel.
Door maddoc
#909041
arme hondjes, die zijn wel heel beroerd geweest zo te horen.  lijkt me toch wel van het eten geweest te zijn,  wel typisch dat je zelf niks geroken hebt als de vis bedorven was, en de huttenkase zou daar iets mee geweest kunnen zijn?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#909074
ja, 't is zeker raar ook omdat ze vandaag verder geen last meer hebben gehad. Dus het is of de vis(vrijdag gekocht) of de huttenkase waarvan de datum tot de 17e was.
heb geen idee..............
ellen
Door Kagootje
#910738
kan het niet de combi van vis met zuivel zijn?
veel mensen kunnen dat ook niet samen verdragen.

misschien de vis en zuivel niet meer combineren en nog eens proberen

beterschap iig  ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#910864
Kagootje schreef: kan het niet de combi van vis met zuivel zijn?
veel mensen kunnen dat ook niet samen verdragen.

misschien de vis en zuivel niet meer combineren en nog eens proberen

beterschap iig  ;)
dat krijgen ze er altijd doorheen als ze sardientjes eten, ging altijd goed!
zaterdag staat zalmkop op het menu, kijken hoe dat gaat.
ellen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door