Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Truus
#90884
Al een tijd geef ik een schijf versvlees en de rest Fyto.
Eigenlijk mag Timo 2 schijven.
Krijgt hij dan wel zijn juiste voedingswaarde binnen?
Het afvallen gaat prima en ik ben bang als ik meer geef, dat hij weer aankomt.
Is dit verantwoord om het te blijven geven?
Door Janet
#90891
Mag hij 2 schijven volgens de voedingstabel? Je kunt het een weekje aankijken als je (bijvoorbeeld) een kwart schijf per dag meer geeft. Wordt ie te dik, dan vervang je het weer door fyto.
Door Truus
#90894
[quote="Janet"]
Mag hij 2 schijven volgens de voedingstabel? Je kunt het een weekje aankijken als je (bijvoorbeeld) een kwart schijf per dag meer geeft. Wordt ie te dik, dan vervang je het weer door fyto.
[/quote]

Ja..dat zou ik kunnen doen Janet.
Ik geef het nu al een lange tijd zie je en vraag me af of hij wel goede voedingsstoffen binnen krijgt.
Nu doet hij het er heel goed op maar ik twijffel.
Door Lizzy
#90898
Ik dacht zelf dat je dit maar 1 a 2 maanden mocht doen ofzo? Paul!!!

Heeft hij nu zijn ideale gewicht bereikt?
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 03 mei 2004, 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#90900
Dat dacht ik ook Lizzy. Ik vind zelf dat hij er heel goed uit ziet. Mooie lijnen en op gevoel kan ik zelfs zijn ribben voelen.
Vandaag klom hij zelfs tegen een glijbaan op ;D.
Gewogen heb ik hem niet.
Ik ben ook wel weer bang, dat hij weer zal aankomen .
Misschien moet ik het langzaam opvoeren en kijken.
Geef jij nog helft voer en de rest Fyto?
Door Lizzy
#90905
Nee, ik geef iets meer dan de helft aan voer en de rest Fytomix. En dat gaat wel goed hoor! Whoofer is niet aangekomen!
Door Truus
#90906
[quote="Lizzy"]
Nee, ik geef iets meer dan de helft aan voer en de rest Fytomix. En dat gaat wel goed hoor! Whoofer is niet aangekomen!
[/quote]

O.K. Ik ga het gewoon proberen.
Bedankt!
Door Lizzy
#90908
Ja, ik zou het gewoon gaan proberen. Want ik denk ook dat ze toch op een gegeven moment hun voedingsstoffen nodig hebben! En misschien moet je niet terug naar 2 schijven, want het kan best dat dat teveel voor hem is. Maar misschien moet je anderhalf ofzo geven. Ik zou inderdaad gewoon even kijken wat er gebeurd als je hem 1/4 meer gaat geven. Als hij niet aan komt, dan misschien nog een keer 1/4 erbij.
Door Truus
#90910
[quote="Lizzy"]
Ja, ik zou het gewoon gaan proberen. Want ik denk ook dat ze toch op een gegeven moment hun voedingsstoffen nodig hebben! En misschien moet je niet terug naar 2 schijven, want het kan best dat dat teveel voor hem is. Maar misschien moet je anderhalf ofzo geven. Ik zou inderdaad gewoon even kijken wat er gebeurd als je hem 1/4 meer gaat geven. Als hij niet aan komt, dan misschien nog een keer 1/4 erbij.
[/quote]

Doe ik! Vraag opgelost ;).
Gebruikersavatar
Door sylvia
#90944
Truus ik weet niet hoe zwaar hij weegt maar hier krijgt er één van 10 kilo (en dan is ze slank bij 10 kilo) 200gr carnibest Eden is 9 kilo die krijgt iets minder dan 200 gr.
Bunny van 9 kilo krijgt 240 gram en die is daar goed slank op.Dus inderdaad eens proberen met 150 gram.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door