Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door avalon
#79563
Vandaag hebben Avalon en Angie een paas-maaltijd gehad. Om te beginnen hebben ze een rauw eitje op. Dit hadden ze nog nooit eerder gehad (wel eerder gejat). Angie likte het ei alsof het een ijsje was, totdat het ei weg rolde. Ze maakte toen een enorme sprong om het ei te vangen. Natuurlijk kon het ei hier niet tegen ;D Ze zat helemaar onder. Dus ging ze zich maar helemaal schoonlikken. Avalon heeft eerst even rond gelopen met het ei in haar mond om het geschikte plekje te vinden om het ei op te eten. Avalon heeft het gewoon stukgebeten om het op te eten. Avalon heeft het ei met schaal en al op en heeft ook de schaal van Angies ei maar opgegeten. Ik heb ze maar een plak ontbijtkoek gegeven, want hier ben ik dus niet echt gerust op. Die schaal lijkt mij erg scherp. Net hebben ze ieder een hele kip naar binnen geschoven. Avalon heeft er 25 minuten over gedaan om alles op te eten en Angie 30 minuten. Avalon had eerst de vleugeltjes eraf gegeten en begon daarna bij de nek. Ze was de kip echt aan het slopen ;D poten erop en trekken maar. Angie is er op haar gemakje bij gaan liggen en heeft de kip met half gesloten ogen opgegeten. Ik heb helaas geen foto's kunnen maken (mijn camera vergeten bij mijn ouders). Ze liggen nu uit te buiken Angie op de bank en Avalon in haar stoel. Ik heb wel het idee dat ze goed gekauwd hebben. Ze hadden al eerder kippenekken, kippepoten, kipkarbonades, kipfilet en kippevleugels op, maar dit was hun eerste kippetje. Ik heb hem zo gegeven en niets geknipt of wat dan ook. Moet het nu nog een keer geven voor de foto ;D
Door avalon
#79608
[quote="jeanne"]
en, ga je dit vaker doen?

Leuk om naar te kijken he?
[/quote]
Ik moet het wel vaker doen. Zowiezo al voor een foto, en ze hebben zo ontzettend genoten, dat wil ik hier ook laten zien ;)
Door Lizzy
#79845
Klinkt goed, dit maaltijdje! Maar die eierschaal: maak je daar maar geen zorgen om hoor. Dat verteerd als een speer (schil is rauw en dat verteerd makkelijk). Je hoeft echt geen ontbijtkoek daarachter aan te geven hoor!
Groetjes, Lizzy
Door avalon
#80100
Tis er vandaag allemaal volledig verteerd uitgekomen aan de achterkant, teminste er zaten geen botjes of eierschaal herkenbaar tussen. Het ging ook niet moeilijk, dus het is zeker voor herhaling vatbaar. :D Dan maak ik wel foto's ;)
Door Lupa
#80526
[quote="avalon"]
Tis er vandaag allemaal volledig verteerd uitgekomen aan de achterkant, teminste er zaten geen botjes of eierschaal herkenbaar tussen. Het ging ook niet moeilijk, dus het is zeker voor herhaling vatbaar. :D Dan maak ik wel foto's ;)
[/quote]


van de drol? ;D
Door Ollie
#81438
[quote="Lupa"]
[quote="avalon"]
Tis er vandaag allemaal volledig verteerd uitgekomen aan de achterkant, teminste er zaten geen botjes of eierschaal herkenbaar tussen. Het ging ook niet moeilijk, dus het is zeker voor herhaling vatbaar. :D Dan maak ik wel foto's ;)
[/quote]


van de drol? ;D
[/quote]

hahahahahaha ;D
Door avalon
#90896
[quote="Lupa"]
[quote="avalon"]
Tis er vandaag allemaal volledig verteerd uitgekomen aan de achterkant, teminste er zaten geen botjes of eierschaal herkenbaar tussen. Het ging ook niet moeilijk, dus het is zeker voor herhaling vatbaar. :D Dan maak ik wel foto's ;)
[/quote]


van de drol? ;D
[/quote]
van allebei mijn drollen ;D ze zijn inmiddels gemaakt, maar moeten nog op de pc gezet worden.
Door tieneke
#90907
[quote="avalon"]
[quote="Lupa"]
[quote="avalon"]
Tis er vandaag allemaal volledig verteerd uitgekomen aan de achterkant, teminste er zaten geen botjes of eierschaal herkenbaar tussen. Het ging ook niet moeilijk, dus het is zeker voor herhaling vatbaar. :D Dan maak ik wel foto's ;)
[/quote]


van de drol? ;D
[/quote]
van allebei mijn drollen ;D ze zijn inmiddels gemaakt, maar moeten nog op de pc gezet worden.
[/quote]
Gatver! :-X :-X
Door 202spots
#90914
[quote="avalon"]
van allebei mijn drollen ;D ze zijn inmiddels gemaakt, [/quote]

MIJN???????...MIJN???????
Renate...dat meeeeeeeeeeeeeen je toch niet he :o ??? ::) ???
Door tieneke
#91002
[quote="202spots"]
[quote="avalon"]
van allebei mijn drollen ;D ze zijn inmiddels gemaakt, [/quote]

MIJN???????...MIJN???????
Renate...dat meeeeeeeeeeeeeen je toch niet he :o ??? ::) ???
[/quote]


Ja dus ;) ;D ;D :-X
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door