Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door evenstar
#904962
Heeft iemand ervaring met de herby vleesmix.
Zit hier ook bot in.
Hoe fijn/ grof  is het.
Ik vraag dit omdat ik de rund/geit/schaap wel wil voeren voor de afwisseling
Door Ziviaantje
#904999
Heel veel ervaring heb ik er nog niet mee ( pas 4 kilo geprobeerd  ;) ), maar Indy vind het hééérlijk. Het is wat grover dan Bibi en er zit in de rund-schaap-geit versie geen bot, in de andere versie zit wel kipkarkas.
Door hondpoesrhodesian
#908307
Beste lezeressen/lezers,

Hoewel ik zelden op barfplaats vertoef(uiteraard dom....tijdgebrek....) vraag ik nu even jullie hulp, mijn 3 Pronken krijgen Carnibest Natuur, dit bevalt goed maar enige tijd geleden heb ik een aantal vleesproducten van "Herby"op proef gevoerd aan mijn ploeg en dat beviel prima.
Zij hebben "hert" en "rund"mogen proeven.
Ik heb beide producten(Carnibest en Herby) half-om-half gegeven omdat de vleesproducten van Herby volgens mij niet "compleet"zijn.
Mijn vraag is waar kan ik "Herby"vinden, heeft deze firma een eigen site?
Als toevoeging krijgen mijn hondjes een koffielepel Levertraan, zeewier, een knoflookcapsule en chondroïtine/glucosamine.(preventief)
Twee van hen zijn 6 jaar en 1 wordt in sept. 6 jaar, zij verkeren in goede gezondheid dankzij mijn geweldige dierenarts die bij de jongste een ernstige schildklierafwijking ondekte na haar sterelisatie en haar de juiste medicatie gaf.
Ik heb zelf bedacht dat je" Herby "zonder toevoegingen zou kunnen verrijken met het geweldige product"Missing Link"wel of niet verrijkt met chondroïtine.
bij voorbaat dank voor de reacties.


Hondpoesrhodesian.
Door Lizzy
#908809
[quote="hondpoesrhodesian"]
Beste lezeressen/lezers,

Hoewel ik zelden op barfplaats vertoef(uiteraard dom....tijdgebrek....) vraag ik nu even jullie hulp, mijn 3 Pronken krijgen Carnibest Natuur, dit bevalt goed maar enige tijd geleden heb ik een aantal vleesproducten van "Herby"op proef gevoerd aan mijn ploeg en dat beviel prima.
Zij hebben "hert" en "rund"mogen proeven.
Ik heb beide producten(Carnibest en Herby) half-om-half gegeven omdat de vleesproducten van Herby volgens mij niet "compleet"zijn.
Mijn vraag is waar kan ik "Herby"vinden, heeft deze firma een eigen site?
Als toevoeging krijgen mijn hondjes een koffielepel Levertraan, zeewier, een knoflookcapsule en chondroïtine/glucosamine.(preventief)
Twee van hen zijn 6 jaar en 1 wordt in sept. 6 jaar, zij verkeren in goede gezondheid dankzij mijn geweldige dierenarts die bij de jongste een ernstige schildklierafwijking ondekte na haar sterelisatie en haar de juiste medicatie gaf.
Ik heb zelf bedacht dat je" Herby "zonder toevoegingen zou kunnen verrijken met het geweldige product"Missing Link"wel of niet verrijkt met chondroïtine.
bij voorbaat dank voor de reacties.


Hondpoesrhodesian.
[/quote]

Meen je dat nou, vind je dat zo geweldig? Ik vind het namelijk drie keer niks.... Lijnzaad, melassestroop, rijstkiemen, zonnebloempitten... De verkeerde vetzuren, de verkeerde ingredienten en veel nutteloze ingredienten. Wat moet een hond er allemaal mee?! Nee, ik denk niet dat je hiermee een vleesmix compleet maakt. Ik denk dat je eerder moet denken (afhankelijk van hoe vaak je het gaat voeren) aan dingen als vleesbot en groente dat je toe moet voegen. Gewoon die dingen die niet in die vleesmix zit.
Door Ellen44
#925754
Nou ik wil ze heel graag voer geven van |Herbie maar we hebben 60 kilo besteld en niemand die reageert daar bij Herbie. Dit is al de 2e keer dat ie het af laat weten.

Jammer nietwaar?????
Door Cindy de Wolf
#925844
[quote="Ellen44"]
Nou ik wil ze heel graag voer geven van |Herbie maar we hebben 60 kilo besteld en niemand die reageert daar bij Herbie. Dit is al de 2e keer dat ie het af laat weten.

Jammer nietwaar?????
[/quote]

Mail je dan wel naar het goede mailadres? [email protected] en vraag dan ook om een leesbevestiging en anders bel je toch even? Ik heb ook een paar mensen waarbij mijn mails gewoon niet aankomen, het blijft techniek en zo af en toe gaat er dan ook daar wel eens wat mis.
Ik heb nog nooit problemen gehad met bestelling bij Herby en ook met mails niet. Ik bestel meestal 4 a 5 weken van tevoren en dat gaat dan om hoge bedragen >350euro en hoger en tot nu toe gaat altijd alles naar volle tevredenheid.
Door Ellen44
#926006
Ik heb gisterenavond weer een kleine bestelling gestuurd naar het adres...
Verder wacht weer af.

Ik hoop oprecht dat het goed gaat want ik vindt het vlees perfect...

Bij de 1e bezorging heeft hij 3x afgebeld en nu de 2e keer horen we niets.

Ik hou vol en hou jullie op de hoogte

groetjes Ellen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door