Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#906208
Vorig jaar rond deze tijd opende ik een topic over het rode piemeltje en rode balletjes van Balou.

Ik weet niet waar het aan ligt maar hij heeft weer precies hetzelfde, zijn balletjes zijn ook weer vuurrood en warm. Ik ga nu weer aan de slag met sterke thee met een paracetamol erin. Ik heb alweer vanalles gedaan maar weer lijkt niets te werken.

Zou dit aan het jaargetijde liggen dat hij dit elk jaar om dezelfde tijd terugkrijgt, ik weet het niet.
Door Cathelijn
#906328
Ik weet het ook niet  :(  De nattigheid van de laatste weken?
In ieder geval veel succes en ik hoop dat het snel weer over is.
Door Lizzy
#906487
Gek he! Ik weet het ook niet wat het kan zijn.... Heb je hem pas ontwormt of laten vaccineren (de afgelopen 2 a 3 maanden) of iets?
Door tt-tjes
#908099
Lizzy schreef: Gek he! Ik weet het ook niet wat het kan zijn.... Heb je hem pas ontwormt of laten vaccineren (de afgelopen 2 a 3 maanden) of iets?
Sorry, heb even geen tijd gehad om te reageren. Nee, ik heb hem niet ontwormt en ook niet laten vaccineren. Dit doe ik sowieso niet meer bij hem vanwege zijn allergieën.

Het goede bericht is dat de sterke thee en de sudocreme er voor zorgen dat het toch al weer wat beter gaat. Zijn balletjes zijn wel nog rood maar niet meer zo erg. Ik dep nog steeds met sterke thee, smeer er vaseline op en 's avonds na de laatste ronde droog ik alles nog een keer goed af en smeer er sudocreme op.

Het gaat dus gelukkig weer de goede kant op.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door