Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door margreet
#906903
[quote="flin"]
nix dus,..heb koorts..nog maals, sorry  
[/quote]

Flauwe smoes hoor :P en ik ben niet boos,snapte alleen niet waar je heen wilde :-*
heb de oude topic helemaal doorgelezen en buiten dat ik ook nergens prijzen vind ,houd ik het maar bij mijn Barf hahahahahaha,granen is wel het laatste wat ik mijn Nicky moet gaan geven :-\
Ik zag trouwens wel op hun huidige site dat ze er nu een analyse op hebben staan,toch een kleine verbetering dus.
Door bianca1984
#907861
He,

Onze hond staat helemaal op huntershome en ze doet het er prima op. Onze hond heeft een darmafwijking (chuc) en was eigenlijk opgegeven door de artsen en als ze het zou redden, moest ze zware medicijnen en speciaal dieetvoer. Toen kwam ik dit tegen en heb het geprobeerd en onze hond is na een korte periode helemaal opgeknapt en levendig ze kon na bijna 1 jaar tobben eindelijk pup zijn. Ze is nu zo'n 1,5 jaar.  Vorig jaar was er inderdaad het een en ander niet juist aan de samenstelling. Er gaat nu een laag percentage aan granen in op een paar 100 kg vlees. En er word echt bot gemalen ipv gistocal enz . Inmiddels is dit dus zo goed mogelijk verbeterd en is het gekeurd door de universiteit in Utrecht. Ondertussen is de site ook inderdaad aangepast en verbeterd. Iedereen staat achter zijn of haar voeding voor hun eigen dier en ik sta voor 200% achter die van mij.

Groetjes,

BIanca
Door margreet
#908317
[quote="bianca1984"]
He,

Onze hond staat helemaal op huntershome en ze doet het er prima op. Onze hond heeft een darmafwijking (chuc) en was eigenlijk opgegeven door de artsen en als ze het zou redden, moest ze zware medicijnen en speciaal dieetvoer. Toen kwam ik dit tegen en heb het geprobeerd en onze hond is na een korte periode helemaal opgeknapt en levendig ze kon na bijna 1 jaar tobben eindelijk pup zijn. Ze is nu zo'n 1,5 jaar.  Vorig jaar was er inderdaad het een en ander niet juist aan de samenstelling. Er gaat nu een laag percentage aan granen in op een paar 100 kg vlees. En er word echt bot gemalen ipv gistocal enz . Inmiddels is dit dus zo goed mogelijk verbeterd en is het gekeurd door de universiteit in Utrecht. Ondertussen is de site ook inderdaad aangepast en verbeterd. Iedereen staat achter zijn of haar voeding voor hun eigen dier en ik sta voor 200% achter die van mij.

Groetjes,

BIanca
[/quote]

heel fijn dat je hond het er zo goed op doet zeg.
Ik heb het allemaal nog eens bekeken en buiten dat ik totaal nergens prijzen zie,wat ik ook best wel belangrijk vind,ben ik toch van mening dat het me te eenzijdig is,ik zie alleen maar rund in de groentemix.
Ik denk dat wij breder voeden als we gewoon blijven barfen bovendien weet ik dan echt precies wat ze krijgen ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#908341
[quote="margreet"]
heel fijn dat je hond het er zo goed op doet zeg.
Ik heb het allemaal nog eens bekeken en buiten dat ik totaal nergens prijzen zie,wat ik ook best wel belangrijk vind,ben ik toch van mening dat het me te eenzijdig is,ik zie alleen maar rund in de groentemix.
Ik denk dat wij breder voeden als we gewoon blijven barfen bovendien weet ik dan echt precies wat ze krijgen ;)
[/quote]

Braaf Afbeelding
Door bianca1984
#908421
He,

Ja ik kan me daar heel erg in vinden hoor. Dat is toch ook net weer iets dichter bij de natuur. Helaas kan Roxy echt nergens anders tegen. Heb wel eens kippennekken, strotten, hart enz geprobeerd maar helaas. Het liefst geef ik haar ook lekker een rauw bot om aan te kluiven maar ook dat is te vergeefs. Haar darmen zijn te gevoelig om iets anders te geven. Maar nogmaals ik kan me helemaal vinden in jullie mening.

Groetjes,

Bianca
Door Ine
#908692
[quote="bianca1984"]
He,

Ja ik kan me daar heel erg in vinden hoor. Dat is toch ook net weer iets dichter bij de natuur. Helaas kan Roxy echt nergens anders tegen. Heb wel eens kippennekken, strotten, hart enz geprobeerd maar helaas. Het liefst geef ik haar ook lekker een rauw bot om aan te kluiven maar ook dat is te vergeefs. Haar darmen zijn te gevoelig om iets anders te geven. Maar nogmaals ik kan me helemaal vinden in jullie mening.

Groetjes,

Bianca
[/quote]

Vreemd, dat je hond dus niet tegen strot kan, maar het zit wel in het vlees.

"Deze complete maaltijd bestaat uit een basis van geselecteerd vers rundvlees, lever, hart, nieren, pens, gemalen strotten, groenten, ontsloten granen, vitamines en mineralen. Al de grondstoffen voor deze complete maaltijd zijn afkomstig van runderen die geschikt zijn voor menselijke consumptie. Met uitzondering van de pens."

Hier zit wel erg veel orgaanvlees in! :-\
Wat zijn de verhoudingen?

Kippennekken zou je hond ook moeten kunnen verteren, want dat zit in de andere soort.

"Deze complete maaltijd bestaat uit een basis van geselecteerd vers gemalen kip met een licht verteerbare plantaardige combinatie van ontsloten rijstvlokken en groente.
Ook aan deze complete maaltijd zijn vitaminen en mineralen toegevoegd."

Ook ik Barf voornamelijk, maar houd het verder voor de luie dagen op Cb.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door