Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Wicka
#905766
Ik zat mij zomaar af te vragen wat jullie vinden van de gedroogde snacks (koeien en varkensoren, gedroogde longen en luchtpijpen, bulle pees, gedroogd rundvlees ect) die bij de dsz te verkrijgen zijn.
Is dat aan te raden om te geven? Wicka is nl gek op koeienoren dus die krijgt ze af en toe, en gedroogd rundvlees vind ze ook heerlijk!
En wat is het beste voor ze?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#905884
gaf ik ze voordat ik hier kwam ook altijd, maar vondt het doodeng!!!
Buffelhuidbotten, oren bleven allemaal in de keel hangen! Heb vaak met gevaar voor eigen vingers in de bekkies moeten wroeten om de klem zittende stukken bot te verwijderen. Het nadeel van die botten vindt ik dat als ze zacht gesopt zijn kleverig worden en dus vaak blijven hangen.
Luchtpijpen en bullepees gaf ik ook weleens maar kon dat s'morgens vaak van de mat schrappen :(.
Dat gedroogde rundvlees en pensstaafjes vinden ze hier ook lekker en krijgen ze ook wel, liever geef ik ze gewoon lekkere rauwe botten en daar zijn zij het ook mee eens.
ellen
Door K@rin
#906282
hier krijgen ze dagelijks en/of gedroogde pens, gedroogd rundvlees (= slokdarm), bullepees.
Ze vinden het heerlijk !!
Door **Jillaroo**
#906456
ik geef ze wel eens een lamsoor/konijnenoor/gedroogd stukje luchtpijp/bullepees. gewoon als een snack als ze een vleesmaaltijd hebben gehad. Jill verwacht dat ze dan een toetje krijgt en zeurt echt om haar kluifje ( tuurlijk helemaal fout  ;))

laatst heb ik bij de lidl een zak gedroogde lamsoren en kalkoenstukjes gekocht, waren best prijzig voor de lidl maar ze vonden ze erg lekker! Ze hadden daar ook konijnenoren, kipstukjes en herteoren.
Door Chubby
#906470
Onze hond krijgt dagelijks na het uitlaten een snack, in de vorm van een pensstaafje of gedroogde long e.d.

De andere 2 uitlaatbeurten worden gevolgd door een gewone maaltijd..
Door maddoc
#906546
[quote="**Jillaroo**"]
ik geef ze wel eens een lamsoor/konijnenoor/gedroogd stukje luchtpijp/bullepees. gewoon als een snack als ze een vleesmaaltijd hebben gehad. Jill verwacht dat ze dan een toetje krijgt en zeurt echt om haar kluifje ( tuurlijk helemaal fout  ;))

laatst heb ik bij de lidl een zak gedroogde lamsoren en kalkoenstukjes gekocht, waren best prijzig voor de lidl maar ze vonden ze erg lekker! Ze hadden daar ook konijnenoren, kipstukjes en herteoren.


[/quote]

he, ik wist niet dat je dat gewoon bij de lidl kunt krijgen! is dat in het gewone assortiment of alleen tijdelijke actie?

gedroogde varkensoren vindt ik zelf niet echt geschikt, erg vet.
Door Laura2004
#906639
Ik heb vandaag bij de Lidl gedroogde konijnenoren en gedroogd struisvogelvlees gekocht. En ze vinden het heerlijk.
Door **Jillaroo**
#906717
[quote="maddoc"]
he, ik wist niet dat je dat gewoon bij de lidl kunt krijgen! is dat in het gewone assortiment of alleen tijdelijke actie?

gedroogde varkensoren vindt ik zelf niet echt geschikt, erg vet.
[/quote]

Durf ik niet te zeggen, was er ook erg verbaasd over.
Door roefus
#906752
Vaak droog ik zelf, maar pensstaafjes en bullepees koop ik ook geregeld.
Door K@rin
#906930
[quote="Laura2004"]
Ik heb vandaag bij de Lidl gedroogde konijnenoren en gedroogd struisvogelvlees gekocht. En ze vinden het heerlijk.
[/quote]

wat kost dat daar ?
Door Laura2004
#906933
[quote="K@rin"]
wat kost dat daar ?
[/quote]
Jemig :o Ik had niet gezien hoe duur ze waren, maar ik zie nu dus op de bon dat je 3.49 betaalt voor 100 gram :-\ Dus dit was eenmalig....
Door K@rin
#907004
[quote="Laura2004"]
Jemig :o Ik had niet gezien hoe duur ze waren, maar ik zie nu dus op de bon dat je 3.49 betaalt voor 100 gram :-\ Dus dit was eenmalig....
[/quote]

oops, dat is inderdaad niet leuk ..........
Door **Jillaroo**
#907300
[quote="K@rin"]
oops, dat is inderdaad niet leuk ..........
[/quote]

Ik zei toch dat ze behoorlijk prijzig waren voor de lidl  :D Ik schrok ook behoorlijk toen ik op de kassabon keek...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door