Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Els
#89830
Sinds ongeveer 4 weken is onze Welsh Terrier van brokken overgestapt naar Carnibest. Al jaren heeft ze last van huidproblemen. Sinds november jl. zo enorm erg dat haar hele rug vol bulten zat. Haar onderbuik is compleet zwart en geurde ontzettend naar zweetvoeten. Prednison geven zou een optie zijn omdat ze ontzettend veel jeuk had.
Van januari t.m. eind maart heeft ze anti-biotica gekregen; hielp niet. We zijn naar een dermatologe geweest; weer andere pillen en nieuwe shampoo....... Kortom een heel verhaal.
Maar, het is alsof er een verandering komt.
Het is ongelofelijk. Haar vacht begint te glanzen........!! Nooit gehad een glanzende vacht. Ik durf niet te vroeg te juichen, maar het lijkt alsof.............
Groetjes, Els
Gebruikersavatar
Door sylvia
#89837
ooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwww geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga door met duimen,Els ik zou het echt helemaal geweldig vinden voor jou maar vooral voor je hond als hij er zo vanaf komt .He ik zit hier helemaal te glunderen achter de pc :D
Door Els
#89840
Ik was toch de uitdaging met je aangegaan!
Nou, het lijkt alsof je gelijk hebt, maar ik durf niet te vroeg te juichen!!
Ik hoop echt dat het aan het voer ligt!
Groetjes, Els
Gebruikersavatar
Door sylvia
#89849
[quote="Els"]
Ik was toch de uitdaging met je aangegaan!
Nou, het lijkt alsof je gelijk hebt, maar ik durf niet te vroeg te juichen!!
Ik hoop echt dat het aan het voer ligt!
Groetjes, Els
[/quote]

Nou daar ziet het wel naar uit :D
Door Timmy
#90164
[quote="Lizzy"]
Hoi Els, mmm, je zou niet de eerste blije eigenaar zijn waarbij het aan het voer ligt!
[/quote]

Hier is nog zo'n blije eigenaar :D
Al ging het bij Tim niet om de huid/vacht....

Gr.
Linda
Door alies2
#90226
Fantastisch! Hier heb ik ook zo iets raars: Bommel was allergisch voor pens en zelfs pensdropjes en rodiworsten. Eczeem, twee prednisonkuren gehad. Nu hij vers krijgt, heeft hij iedere week een pensdag, nergens last van.
Alies
Door veronique
#90231
Ik heb je verhaal van op de achtergrond gevolgd en had echt met jullie te doen.
Wat ben ik blij voor jullie dat je uiteindelijk toch de stap hebt gezet naar vers :). Je ziet wat voeding kan doen hé.
Ik ben wel benieuwd wat je DA gaat zeggen als hij je hondje terugziet. Hou ons op de hoogte hé
Door blissie
#90243
Mijn reu had altijd last van een soort droge bobbeltjes, als je ze wegkrabde kwam er een kale plek, ook met zalf wreef je de haartjes weg zodat hij echt met een kaal bolletje rondliep, sinds ik vers geef heeft hij er al heel lang geen last meer van, of het door vers komt weet ik niet, maar de algehele gezondheid en weerstand gaat gewoon omhoog dus zijn overgevoelig wordt eigenlijk ook minder dus indirect helpt het wel. :)
Door Truus
#90407
Hoi Els, mijn reutje had ook last van Jeuk en een slechte vacht. Het was gewoon zielig. Nu heeft ze ook nergens meer last van en het gaat prima dus....het kan echt hoor ;)
Fijn he!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#90769
[quote="Truus"]
Hoi Els, mijn reutje had ook last van Jeuk en een slechte vacht. Het was gewoon zielig. Nu heeft ze ook nergens meer last van en het gaat prima dus....het kan echt hoor ;)
Fijn he!
[/quote]

TRUUUUUUUUUUUS!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door