Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door poesiemauw
#90306
hoe doen jullie dat?ik barf nu met mijn twee katten,ik maak er eigenlijk een soort versvlees van,k meng alles door elkaar zodat ze niet gaan zitten vissen.
ze krijgen allebij hun deel rmb's/vlees etc in hun eigen bakje,maar nu wisselen ze wel reglmatig van bakje tijdens t eten.(in allebij de bakjes zit ongeveer hetzelfde).hoe groot is de kans dat de een teveel ergens van binnen krijgt en de ander te weinig?
Door ine
#90322
Mijn 2 katten eten wanneer ze zin hebben. 's Avonds laat geef ik verdeeld over 2 bakjes (aan elkaar vast) 250gr. kompleet versvlees.
De volgende dag kijk ik, wanneer de bakjes leeg zijn, gaat er weer 250 gr. in.
Ik let niet op, wie er wat eet. Ze eten gewoon naar believen!.
Als je 1 kat hebt, kun je wat rommelen, heb je er meerdere, moet elke maaltijd helemaal kompleet zijn. Maar goed, dat is mijn mening! ;)
Door poesiemauw
#90333
ik maak eigenlijk een "weekmenu" en meng alles door elkaar en verdeel t dan in maaltyden.dus is het wel redelijk kompleet denk ik...
Door Mayka
#90335
Hier krijgen ze eten als ze er om vragen (Carnibest). Eén eet in één keer een heel bakje leeg in no time, twee anderen eten, verspreid over de dag kleine hoeveelheden, en de laatste krijgt op haar bevel :-[ brokjes.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door