Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door PetraS
#901236
Ik lees wel eens hier over runderstrotten. Ik heb geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen en vraag me af of dit ook voor katten geschikt is? :o
Door Mevroi Kruim
#901252
Denk het niet eerlijk gezegd. Mijn honden hebben er een hele kluif aan en die zijn wel een paar maatjes groter dan katten. Kalfs- of lamsstrotjes zou evt. kunnen als je een grote sterke kat hebt.
Runderstrotten zijn echt groot, ze kunnen wel een kilo per stuk wegen.
Door Chubby
#901352
Ik ben sowieso niet zo van het grotere vee-vlees voor katten, maar een runderstrot is wel écht veel gevraagd hoor  ;)

Onze Simba - hond had er best een beetje moeite mee zondagavond en is er een hele poos zoet mee geweest..
Door Linneke
#901911
Mijn katten hadden van de week een hertestrot gejat van de hond. Ze hebben keurig het vlees eraf geknaagt en ook wat van het kraakbeen op. Hier beviel het ze dus wel, alleen de echte 'stot'krijgen ze niet kapot. Maar ze kunnen  er wel lekker aan kluiven.
Door PetraS
#902062
Nou, dan zie ik er maar vanaf, dat lijkt me niet wat.
Binnenkort ga ik wel loopvoeten voor Jopie kopen, die eet altijd eerst de voetjes van de kuikens af.
loopvoeten lijkt me dus echt iets voor hem.
Ik heb het al gevraagd ergens en ze kosten maar 1 euro de kilo...
Gebruikersavatar
Door koekje
#902114
ot houdt ook zo van tenen. of ze nu aan kuikentjes of kwartels of knaagdiertjes zitten, dat maakt niet uit. tenen zijn tenen.
kan je die bij iedere kiponderdelenboer halen?
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door