Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door De Geijsjes
#901414
Als Max in een week het volgende qua samenstelling krijgt, is dat dan genoeg afwisseling?

Runderkopvlees
paardenvlees
parelhoenkarkas
rundernier, runderhart (tussendoor gedroogde runderlever als snackje maar niet te vaak)
hele kwartel
eendennekken en eendenvleugels
kippennekken
haring

Naast dit alles zitten er natuurlijk een groentemixjes in het weekmenu van 8 soorten groenten en nog een eitje.

Is het qua soorten vlees(bot) voldoende gevarieerd?
Door Mevroi Kruim
#901648
Luxe hond, die Max  ;D ;D

Hiero krijgen ze ook wel veel soorten, dwz ik heb totaal iets van 16 soorten in de vriezer en daarvan is het wild-gedeelte vooral voor de katten en het grote-grazer-gedeelte vooral voor de honden. Maar nodig is het natuurlijk niet, zoveel soorten, het is echt gewoon voor de lol. Met 4 a5 soorten kun je ook uitstekend barfen.
Door De Geijsjes
#901972
Ok, gelukkig! Ik was even bang dat het wellicht te eenzijdig zou zijn en tja ik wil niet dat hij dan iets tekort komt  :-[ 

Ik ben er namelijk ook sinds kort achter dat de groentenmixjes gemixt moeten worden opdat ze opgenomen kunnen worden en DAT wist ik niet :-[ Geeft niets, want Max is pas sinds een paar dagen helemaal over op barf, maar ... is wel van belang, haha. Nu vindt hij die groenteprut maar niets, hij heeft liever hele stukken  :( Maar goed met hele lange tanden en wat geduld gaat het er heeeeeel langzaam in  ::)

Dank voor jullie reacties!
Door De Geijsjes
#903236
AstridStraver schreef: Ziet er goed uit hoor, hoe meer diersoorten hoe mooier, maar het hoeft geen wedstrijd te worden :)
??? Uhm nou haha een wedstrijd was ik niet van plan, haha .. ik kom net hier kijken  ;) :D Maar ik probeer het wel zo goed mogelijk te doen :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door