Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door WorldOfDani
#900096
Zijn er mensen geinteresseerd in het afhalen of het laten bezorgen van BIBI in Almere? Zo ja laat dit dan even weten aan Diana van http://www.careforpets.nl. Ze heeft toch overeen kunnen komen met de producent om het te kunnen leveren. Maar ze wil wel weten of er afname is, zeker de eerste keren als ze het helemaal moet gaan halen daar, voordat ze het groot inslaat.

Ik ga het zeker proberen. Mijn katten zijn nu al enige tijd behoorlijk carnibest moe helaas :(
Laatst gewijzigd door WorldOfDani op ma 21 jan 2008, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mieuw
#900152
JJJAAAAAAA :D :D :D :D
Zelfs als de katten het niet willen, wil ik het wel! :P

Wat goed dat je er nog zo mee bezig bent en het ook hier plaatst.
Heb je dit berichtje ook in de Verzamelplaats en/of Vraag-Aanbod hoekje gezet? Nu staat het alleen bij de katten, terwijl áls het mogelijk is dat Bibi beschikbaar komt, het ook wel voor honden zal zijn?
Door Mieuw
#900201
Mieke L. schreef: :o ga je het zelf eten :o
Mwa, het is meer in het kader van dat de katten pech hebben of ze het wel of niet willen. Ze krijgen in dat geval gewoon niets anders van me.
Door Mieuw
#900202
koekje schreef: als je vlakbij een station woont, wil ik misschien wel 1 rolletje proberen voor ot.
Ik wil wel een rolletje langs een station oid brengen. Maar schrijf je dan ook even een mailtje naar Diana dat je interesse hebt? Dan kan zij een inschatting maken om hoeveel mensen/katten het gaat en of het voor haar de moeite loont om Bibi te gaan aanbieden.
Door Occido
#903462
:DHey toppie dat jij dit bericht al geplaatst hebt!!! Wij zijn ook zeer blij dat we nu eindelijk bij Diana een bestelling kunnen plaatsen. Ze was nu al zover dat Bandit schapenmix maakt en nu heeft ze ook Bibi over de streep. Maar wel allemaal de Bibi blijven bestellen hoor! Dan kan ze het voortaan blijven leveren. De Bibi werd hier altijd van harte in ontvangst genomen zelfs nog beter als de Bandit!!!!!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door