Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lizzy
#89918
Vandaag het eerste zelfsamengestelde menuutje voor Snuf gemaakt: een paar kippendijtjes en kippenpootjes (+ bot dus) + runderhart + kippenlevertjes + runderlappen + sardientjes + tarwekiemen + multivitamine/mineralenpoeder (voor de kat en hond) allemaal in de vleesmolen gemalen. Gelijk een beetje voor Snuf d'r giegel gezet en JAWEL hoor, ze begon te eten! Na een paar happen had ze genoeg, dat heeft ze altijd. Maar nu... nu loopt ze te zeuren om eten terwijl haar bakje met zelfgemaakte kost er nog staat!

Ik was zo blij, maar ik vrees dat ze me toch in de steek gaat laten...... Wat te doen? Laten staan die handel? Of haar haar portie versvlees geven?
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 01 mei 2004, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#89920
geen versvlees neerzetten!!!! Dan heeft ze het natuurlijk helemaal voor elkaar ;D

Misschien dat je het een uurtje weg kunt zetten en dan opnieuw proberen?

Tja, katten..... ::)
Gebruikersavatar
Door chooky
#89924
Lizzy schreef: Vandaag het eerste zelfsamengestelde menuutje voor Snuf gemaakt: een paar kippendijtjes en kippenpootjes (+ bot dus) + runderhart + kippenlevertjes + runderlappen + sardientjes + tarwekiemen + multivitamine/mineralenpoeder (voor de kat en hond) allemaal in de vleesmolen gemalen. Gelijk een beetje voor Snuf d'r giegel gezet en JAWEL hoor, ze begon te eten! Na een paar happen had ze genoeg, dat heeft ze altijd. Maar nu... nu loopt ze te zeuren om eten terwijl haar bakje met zelfgemaakte kost er nog staat!

Ik was zo blij, maar ik vrees dat ze me toch in de steek gaat laten...... Wat te doen? Laten staan die handel? Of haar haar portie versvlees geven?
Laten staan of inderdaad over een uurtje nog een keer geven. Zo lang ze er een paar happen van eet (al is het maar 1 hap) heeft ze in ieder geval wat binnen. Ze lust het dus best!!!!!!! Volhouden Lizzy! Laat je niet vermurwen door zo'n eigenwijs poezenbeest!!! ;D ;D ;D
Door casangio
#89947
Lizzy schreef: Vandaag het eerste zelfsamengestelde menuutje voor Snuf gemaakt: een paar kippendijtjes en kippenpootjes (+ bot dus) + runderhart + kippenlevertjes + runderlappen + sardientjes + tarwekiemen + multivitamine/mineralenpoeder (voor de kat en hond) allemaal in de vleesmolen gemalen. Gelijk een beetje voor Snuf d'r giegel gezet en JAWEL hoor, ze begon te eten! Na een paar happen had ze genoeg, dat heeft ze altijd. Maar nu... nu loopt ze te zeuren om eten terwijl haar bakje met zelfgemaakte kost er nog staat!

Ik was zo blij, maar ik vrees dat ze me toch in de steek gaat laten...... Wat te doen? Laten staan die handel? Of haar haar portie versvlees geven?
Hoi Lizzy,

Sorry dat ik je even onderbreek tijdens het voeren van snuf begrijp ik dat nu goed dat er ook een multivitamine/mineralenpoeder voor honden bestaat?? En welk merk is het dan??
alvast bedankt
groetjes, alma
Gebruikersavatar
Door sylvia
#89953
Hoi Lizzy,
Waarom doe je niet alleen de kippenbotten malen en doe je verder gewoon in stukjes gesneden vlees.Ik zou de vis apart doen. Probeer het zo eens.
Door Lizzy
#89965
CaSanGio schreef:

Hoi Lizzy,

Sorry dat ik je even onderbreek tijdens het voeren van snuf begrijp ik dat nu goed dat er ook een multivitamine/mineralenpoeder voor honden bestaat?? En welk merk is het dan??
alvast bedankt
groetjes, alma
Dat is van De Groene Os.
Door Lizzy
#89966
sylvia schreef: Hoi Lizzy,
Waarom doe je niet alleen de kippenbotten malen en doe je verder gewoon in stukjes gesneden vlees.Ik zou de vis apart doen. Probeer het zo eens.
Vlees in stukjes snijden? Mmmm, dat had misschien beter geweest... dit was ook wel luiheid hoor! Ik had bij elkaar toch behoorlijk wat vlees! Oh jee, de vis had ik er juist door gedaan omdat ze geen vis lust.... Voortaan gewoon geen vis doorheen doen dan?
Door Mayka
#89978
Zou best kunnen dat het idd aan de vis heeft gelegen. Ik heb hier een kat die zelfs weigert zijn Cb te eten uit een bakje dat leeg is en waar vis in heeft gezeten maar dat nog niet afgewassen was, maar alleen afgespoelt!
Eigenwijze .....................
Door zurca
#89981
Hier willen ze helemaal geen rauwe vis..Maar zodra er even de kook over is gegaan dan is het ineens het lekkerste wat er is :-\
Door Lizzy
#89987
Ik word een beetje doodziek van die beesten.... De beste biologische kippenboutjes, de mooiste runderlapjes, biologische kippenlevertjes, BLIKJE sardien overigens: de honden stonden onwijs te kwijlen in de keuken! Ik vrees dat als Snuf dit niet gaat eten dat het naar de honden gaat..... (dat zijn niet van die ondankbare honden)
Door zurca
#89991
ohh een blikje sardientjes..Dat maakt de zaak hier anders hoor..Sardientjes worden zelfs door Speedy gegeten, nou en dat wil wel wat zeggen ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#90010
Lizzy schreef: Ik word een beetje doodziek van die beesten.... De beste biologische kippenboutjes, de mooiste runderlapjes, biologische kippenlevertjes, BLIKJE sardien overigens: de honden stonden onwijs te kwijlen in de keuken! Ik vrees dat als Snuf dit niet gaat eten dat het naar de honden gaat..... (dat zijn niet van die ondankbare honden)
;D ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#90011
Lizzy schreef:
Vlees in stukjes snijden? Mmmm, dat had misschien beter geweest... dit was ook wel luiheid hoor! Ik had bij elkaar toch behoorlijk wat vlees! Oh jee, de vis had ik er juist door gedaan omdat ze geen vis lust.... Voortaan gewoon geen vis doorheen doen dan?
Boris blieft ook geen rauwe vis en M de P at het ook niet,dus niet raar als snuf het ook niet hoeft ,ik zou het eruit laten of de vis koken wedden dat hij het dan wel eet ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door