Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Dian
#899469
hij heeft al 2x overgegeven, vieze bruine kleur. Hij zit telkens bij mij achter op bed te smakken en te doen, gaat niet liggen. Of en toe kruipt hij helemaal in elkaar. Hij zal wel buikpijn hebben. Heb hem niet een half tabletje primperid gegeven, maar vlak daarop spuugde hij weer. Dat zal er wel uit zijn nu :-[ Bah, niets aan een zieke hond. Kan er zelf niet van slapen :P
Laatst gewijzigd door Dian op ma 21 jan 2008, 01:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door conleeuw
#899477
agosie, ik denk ergens dat rakker gelijk heeft in het uitspugen van de primperid.... eerst even alles er uit. Ik hoop dat het nu over is en dat hij alles wat hem dwars heb gezeten er uit heb kunnen gooien. Heeft hij nog wel ontlasting gehad? Beterschap :-*
Gebruikersavatar
Door pike
#899510
Hoe gaat het nou met Rakker??
Even over de primperid: Een van de bijwerkingen hiervan is diarree en daar zit je vast niet op te wachten! Ik zou liever Okugest geven als hij niet lekker is  ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#899543
hij heeft in totaal zes keer overgegeven. okugest heb ik niet in huis, moet ik ook eens kopen :-[ na de 6e keer overgeven werd hij rustiger en ging hij eindelijk gewoon liggen. Daarna ben ik als een blok in slaap gevallen, maar ik heb niets gevonden wat op overgeefsel lijkt.
Gebruikersavatar
Door Dian
#899547
hij is trouwens weer goed levendig, niet meer het zielige hoopje hond met de staart tussen de poten van vannacht. heeft ook een klein beetje eten gehad, meneer vroeg erom. heb het er maar op gewaagd.
Door Danny
#899572
Achos die kleine Rakker ook ziek! Nou gelukkig al weer wat beter!
Als hij echt om eten vraagt zou ik hem gewoon een klein beetje geven hoor!
Door pallas
#899588
Tis niks als ze ziek zijn :( gelukkig knapt hij al weer wat op. Verwen hem maar lekker en een dikke knuf :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door