Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door senna-husky
#897684
hoi mensen  :) ik vroeg me af of er ook een soort van frosti-fit iswat wel kompleet is ??? ik bedoel dus eigelijk dat het van die mooie brokken vlees zijn in plaats van hellemaal gemalen , alleen jammer dat het niet kompleet is :(
Laatst gewijzigd door senna-husky op vr 18 jan 2008, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#897703
[quote="senna-husky"]
hoi mensen  :) ik vroeg me af of er ook een soort van frosti-fit iswat wel kompleet is ??? ik bedoel dus eigelijk dat het van die mooie brokken vlees zijn in plaats van hellemaal gemalen , alleen jammer dat het niet kompleet is :(
[/quote]

Volgens mij zeg je het zelf al. Maar er zijn voor zover ik weet geen complete versies van
frosti fit.
Door senna-husky
#897746
ja klopt maar is er een ander merk met van die groote brokken en dan wel kompleet  :P lekker makkelijk toch  ;D
Door mcSnurk
#897755
jouw hond lijkt zo veel op onze eerste, op de grote witte vlek in de nek na, die was iets kleiner. is helemaal een deja-vu gevoel :)
Door *wendy*
#899511
Frosti fit is niet compleet. Van Dibo heb je wel 1 compleet versie.
Zelf vind ik het enkelvoudige vlees van Dibo echt perfect spul. De brokken pens van Dogy zijn lekker makkelijk in gebruik.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door