Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Do
#899007
ik denk dat lupa buikgriep heeft of iets dergelijk
ze heeft gisteren de hele dag gekots en alleen maar gelegen
water heeft ze gedronken maar het kwam meteen uit
vanmorgen wilde ze ook niet eten

maar....... ineens wil ze wel naar buiten en is ze vrolijk :o

ze heeft wel diaree en ze wil dus nu wel eten
wat is verstandig?
zal ik rijst maken voor haar?
of zal ik haar nog een dag geen eten geven?

Syl de winkels zijn dicht :-\
Door Laura2004
#899077
Als ze wil eten zou ik haar haar gewone eten geven. Misschien kan je wat water door haar eten doen, zodat ze voldoende vocht binnen krijgt.
Door Femke
#899320
ik zou ook geen rijst of ander afwijkend voedsel geven. Inderdaad gewoon kleine porties van d'r eigen voer.

En de tip van Laura is een hele goeie: doe er lekker wat warm water bij, dan kan ze ook d'r vocht weer aanvullen.
En qua beweging: als ze er zelf weer zin in heeft lekker met d'r naar buiten gaan. Niet voor een 3 uur durende wandeling natuurlijk.
Door Do
#899397
het gaat beter met Lupa
ze zat te roepen met haar voerbak, ik heb niet veel eet gegeven dat heeft ze langzaam gegeten en het zit nog binnen
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#899418
Do schreef: het gaat beter met Lupa
ze zat te roepen met haar voerbak, ik heb niet veel eet gegeven dat heeft ze langzaam gegeten en het zit nog binnen
Vroeg het net in je andere topic. ::)

Fijn dat het iets beter gaat met haar. :-*
Door conleeuw
#899478
gelukkig wil ze wel weer eten, ik hoor heel veel honden die last hebben momenteel, ik hoop dat het echt over is nu ;)
Door Danny
#899570
Fijn Do dat het weer beter gaat, meestal geven ze zelf wel weer aan wat ze weer kunnen hebben he!
Helaas voor Lupa is het tussen in slapen weer voorbij! ;)
Door Do
#899874
ze was vandag heel vrolijk in het bos, maar ze wilde weer niet eten :-\

ik heb het vlees beetje gekookt :-X :-[(solly)
en toe aat ze het wel
Door Laura2004
#900022
Wat vervelend joh dat ze weer niet wilde eten :(

Maar ze is wel wat levendiger dan gisteren begrijp ik. Dat is wel positief, ik hoop dat ze snel weer de oude is, want het is toch niets als ze ziekjes zijn.

:-* voor Lupa
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door