Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door nikèdog2000
#898006
mijn hondje van 1 jaar
die stinkt af en toe naar stront als hij een boer laat
uit zijn bekkie
wat betekend dat?
hij eet geen poep
Door Laura2004
#898222
Ziggy heeft gisteren en eergisteren boeren gelaten die heel erg stonken, heel mijn huis stonk er van. Bij Ziggy weet ik dat haar maag dan gewoon overstuur is, ze heeft het als ze iets meer heeft gegeten dan normaal...
Door Femke
#898226
yep, van Sunday ken ik het ook. Alleen dan geen strontlucht maar juist heel zuur. Die geef ik maagcompositum van de Groene Os.

Overigens is strontlucht vaak een teken van ontsteking, dus ik zou het wel goed in de gaten houden. Is zijn gebit niet ontstoken?
Door Laura2004
#898240
Bij Ziggy is het trouwens een rotte eieren lucht. Geen poeplucht, maar het stinkt heel erg.
Door Laura2004
#898246
Maar zou hij dan niet altijd naar stront ruiken. Bij Ziggy was het bijvoorbeeld gisteren en eergisteren en vandaag is het over, verder stinkt ze niet uit haar bek.
Door annielaumen
#898264
astrid stinkt vaker uit haar bek
als ze een lamskop heet gegeten
ze stinkt dan ook als ze een scheet laat
wij elkaar de schuld geven maar dan is het astrid
ze stinkt dan heel erg

annie laumen
Door nikèdog2000
#898279
hij heeft geen ontstoken tanden of tandvlees
het is echt een strond lucht
en het is niet altijd dat hij stinkt met een boertje
Door Laura2004
#898304
Heb je gelet op wat hij eet als hij van die stinkboeren laat? Ziggy heeft het meestal bij grote vleesbotten, zoals geitenribben (maar meestal als ze iets meer dan normaal krijgt), maar bij kalkoennekken bijvoorbeeld weer niet, misschien komt het doordat een soort vlees oid net iets minder goed valt.
Door conleeuw
#898309
als de ontlasting verder geregeld en goed is, dan zou ik me er niet al te druk om maken, is de ontlasting niet goed, of niet aanwezig, dan zou ik naar de da gaan.  ;) ze kunnen inderdaad erg veel stink gas krijgen van geiten botten, dat is hier zeker zo bij dot, maar haar ontlasting is altijd goed. ;)
Door Laura2004
#898317
Bij Ziggy zie ik idd dan ook geen verschil in de ontlasting en ze is er verder niet ziek onder, het is alleen heel onaangenaam en zeker als je onverwachts bezoek krijgt ::)
Door nikèdog2000
#898943
nee  lizzy
het is volgens mij als hij te veel heeft gegeten
verleden week had hij vis op
lag bij mij op de bank op zijn rug
moest een boer laten en kreeg een volle bek met vis terug.
van de week runderlappen gegeven was ook een beetje te veel
en toen hij moest boeren stonk het naar stront
hebben honden eigenlijk een klepje aan de maag  wat naar de darmen gaat?
misschien dat dat niet goed sluit?????????
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door