Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
#897237
Cathy schreef: Ik vind het een super boek 8) maar op de site staat ook alles hoor ;)

http://www.uwdierenkliniek.nl/
Ik ken de site en daar staat inderdaad heel veel nuttige info. Zag eigenlijk net pas dat hij ook een boek heeft en zodoende werd mijn interesse gewekt.

Rachel.
Door Lizzy
#897242
Ja, ik vind het ook een handig boek en ik vind Atjo echt een van de beste homeopathisch DA's van Nederland en omstreken. Vind hem als DA sowieso erg kundig. Zelf ook zeer goede ervaring met hem. Jammer alleen dat hij niet echt pro-vers is. Maar ja, zo is er altijd wat ;D
Door Malamoods
#897264
Ik kom net kijken in "homeopathie-land" en ben echt onder de indruk. Heb zelf (of eigenlijk vooral voor Ikijok) al 't één en ander geprobeerd en 't resultaat vind ik echt verbluffend! Ik wil er absoluut meer over weten. Had er geen idee van dat er zoveel alternatieven waren voor de reguliere geneeskunde. Een mooie aanvulling! En dat boek gaat er zeker komen!
Wat moet ik me er precies bij voorstellen? Een uitleg van diverse middelen? Of staat er ook meer info over diverse klachten bij? Kan iemand mij inhoudelijk iets over 't boek vertellen? Hi hi, ik word heel nieuwsgierig...

Rachel.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#897527
Malamoods schreef: Ik kom net kijken in "homeopathie-land" en ben echt onder de indruk. Heb zelf (of eigenlijk vooral voor Ikijok) al 't één en ander geprobeerd en 't resultaat vind ik echt verbluffend! Ik wil er absoluut meer over weten. Had er geen idee van dat er zoveel alternatieven waren voor de reguliere geneeskunde. Een mooie aanvulling! En dat boek gaat er zeker komen!
Wat moet ik me er precies bij voorstellen? Een uitleg van diverse middelen? Of staat er ook meer info over diverse klachten bij? Kan iemand mij inhoudelijk iets over 't boek vertellen? Hi hi, ik word heel nieuwsgierig...

Rachel.
Ja en ja.

Het boek gaat in op de 'typen" en ook op een groot aantal veel vorkomende aandoeningen met de daarbij horende middelen.
IK vind het een goed boek. Helder, duidelijk en herkenbaar geschreven.
Door Fido
#897547
Hoi Rachel, het boek staat gewoon bij ons op de plank ;)
Ik heb ook een inkijk exemplaar, kan je rustig aan de tafel (bakkie koffie erbij?) lekker ff doornemen.
Door Malamoods
#897556
Fido schreef: Hoi Rachel, het boek staat gewoon bij ons op de plank ;)
Ik heb ook een inkijk exemplaar, kan je rustig aan de tafel (bakkie koffie erbij?) lekker ff doornemen.
Top! Kom ik hem binnenkort effe halen! Ik hoopte al dat jullie 'm zouden hebben!

Rachel.
Door Malamoods
#912341
Inmiddels heb ik 't boek in huis en ben begonnen met lezen... Vooral "de typen" vind ik super interessant om te lezen. Er gaat een wereld voor me open, leuk!

Rachel.
Door Femke
#913395
Malamoods schreef: Inmiddels heb ik 't boek in huis en ben begonnen met lezen... Vooral "de typen" vind ik super interessant om te lezen. Er gaat een wereld voor me open, leuk!

Rachel.
ja, goed boek he? Ik heb hem zelf al een paar keer gelezen, ook als je niet op zoek bent naar iets is het gewoon een hartstikke interessant boek!
Door Malamoods
#913548
Femke schreef: ja, goed boek he? Ik heb hem zelf al een paar keer gelezen, ook als je niet op zoek bent naar iets is het gewoon een hartstikke interessant boek!
Absoluut!

Rachel.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door