Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Magic
#895345
Ik kan het niet vinden,
hoe lang is kvv ontdooit houd baar buiten de koelkast?
Heb een paar dagen geen koelkast. :-X

Maar daarna.....Een met extra vriezerla  8)
Door Boefke
#895355
Voor een paar dagen is het geen probleem hoor. Ik zou het gewoon buiten bewaren. Kan wel makkelijk tot een week.
Door hermine
#895356
Buiten de koelkast zou ik het zelf niet langer laten liggen dan max 12 uur, maar: het buiten best koud. Kun je het niet ergens in een schuurtje oid leggen? Dan kun je het zeker een paar dagen goed houden.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#895391
ik bewaar kvv een dag of 2 en dan knikker ik het ook weg, niet dat ik veel over heb met die vreetmonsters.
Een week buiten de koeling vindt ik wel lang hoor.
ellen
Door Brecht
#895443
ik zou het iig buiten bewaren maar na een dag of 2-3 zou ik het denk ik niet meer voeren...
Door roefus
#895464
Ligt eraan waar je het bewaart.
Maar als je het neerzet in een onverwarmde ruimte (schuur), dan is het zeker een dag of 2 houdbaar.
Door Magic
#895835
Ok bedankt allemaal, ik heb het in de schuur gezet.
Vanacht uit de vriezer gehaald morgen en overmorgen krijgen ze het daarna gooi ik het weg.

Wel even onhouden weer nieuw kvv te kopen als de nieuwe vriezer aanstaat  anders hebben we een probleem ;D
Door Nynke
#895872
Heb je geen buren waar je wat in de vriezer/koelkast kan leggen voor een paar dagen ??
Door Magic
#896521
Wel de nieuwe koelkast is geariveerd  :circle: en staat aan, nu vraag ik me alleen af wat beter is de kvv wat er nu ruim een dag buiten de koelkast in de schuur staat daar te laten staan of weer in de koekast zetten.

Of weggooien..
Door Boefke
#896554
Het is buiten nu wel iets warmer dan in je koelkast, dus ik zou het in de koelkast zetten. Weggooien is mi echt niet nodig hoor! Zonde!
Door K&D
#896600
Neu, ik zou het niet te snel wegknikkeren. Hier vinden ze het vlees het lekkerst als het ietwat 'rijp' is.... -wasknijperopdeneussmiley-
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door