Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ekeim
#893930
hoi hoi allemaal afgelopen vrijdag is storm een chihuahua van de trap gevallen en was dus in shock en geheel gestresst er kwam bloed uit z'n bekkie en we dachten echt dat hij er niet meer was een paniek dat kun je je wel voorstellen tot ik hem hoorde gorgelen en als een haas naar de dierenarts daar hebben ze hem aan de zuurstof en aan het infuus gelegd dat bloed uit z'n bekkie bleek dat hij z'n tong kapot had gebeten en natuurlijk heeft hij kneuzingen en uit de rontgenfoto;s bleek zijn achterpoot is totaal doormidden verschrikkelijk er was dit weekend geen orthopeet beschikbaar en maandagmorgen word hij in Almkerk geopereerd en krijgt hij een plaatje of schroef of pin het klinkt allemaal zo groot en hij is zo ieniemienie hij weegt maar 1200 gram nu heeft hij pijnstillers en anti biotica en slaapt en zit vanaf het gebeurde bij mij in een draagdoek en dat gaat hartstikke goed want in zijn mandje is hij heel onrustig en wil de hele tijd gaan staan   hij snapt niet dat dat niet kan het is hartverscheurend als je dieren wat mankeren en je kunt er zelf niet direckt iets aan doen.
er was eventueel wel een dierenarts die het gelijk wilde doen maar die is niet gespecialiceerd in dit soort breuken en ieniemienie gedoe (gelukkig niet in een groeischijf want dat moet binnen 24 uur verholpen worden zei die arts)en heeft vaak niet de juiste apparatuur zei de dierenarts waar ik was in Beers dus dan toch maar tot maandagmorgen wachten en dan maar afwachten of alles goed gaat en er geen stijf pootje aan over houdt .
en narcose daar heb ik het niet zo op als ze zo klein zijn maar ja het is niet anders.
Hij is momenteel heel erg wakker en alert en eet ook weer het is echt een wonder dat hij verder niets mankeert dan een gebroken pootje Vreselijk natuurlijk maar ik ben blij dat er geen inwendige problemen zijn gevonden.
nou ik ben mijn verhaal effe kwijt en hoop dat het goed afloopt verder.

de groetjes van Mieke en Storm
Door jantjehermien
#893957
Ohh,nee dit heb ik zelf ook meegemaakt met mn Yorkie.Zij overleefde de val niet.Lag roerloos onder aan de trap.Ze heeft nog 1 dag geleefd,maar haar hersenen waren zo beschadigd.Het is een drama wat op mn netvlies gebrand is.Ik wil je veel sterkte wensen. :-* :-*
Door Jolly
#894064
ach jee zeg, zo'n klein ding, dat zal een moeilijk opknap klusje geweest zijn, alles is zo priegelig.

Dikke knuffel en een voorspoedig herstel
Gebruikersavatar
Door pike
#894152
Och gossie zo'n klein hummeltje. Wat zal je geschrokken zijn zeg toen dat gebeurde! Veel succes van de week hopenlijk komt het weer helemaal goed.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door