Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Boston
#89283
Hoi hoi,

Ik ben heel benieuwd wat jullie doen als jullie met vakantie gaan (niet prive hoor ;D) maar met de hond en zijn voeding.

Vakantie is en blijft leuk, maar ik kijk er toch een beetje tegenop want ik wil Boston geen brokken meer geven en ik ga er gemakshalve maar van uit dat het dierenpension niet elke dag voor Boston zijn potje vers zal klaarmaken.

Kennen jullie misschien een dierenpension die eventueel versvoeding (energique) zou willen en kunnen geven, want ik denk dat BARF een beetje ver gaat.
Ik woon in Purmerend dat is in de buurt van Amsterdam.

grts,
lorraine
Door crutz
#89292
Boston schreef: Hoi hoi,

Ik ben heel benieuwd wat jullie doen als jullie met vakantie gaan (niet prive hoor ;D) maar met de hond en zijn voeding.

Vakantie is en blijft leuk, maar ik kijk er toch een beetje tegenop want ik wil Boston geen brokken meer geven en ik ga er gemakshalve maar van uit dat het dierenpension niet elke dag voor Boston zijn potje vers zal klaarmaken.

Kennen jullie misschien een dierenpension die eventueel versvoeding (energique) zou willen en kunnen geven, want ik denk dat BARF een beetje ver gaat.
Ik woon in Purmerend dat is in de buurt van Amsterdam.

grts,
lorraine
weet er 1, De Sierkamp in Nijkerk, klik hier voor hun site hier gaan die van ons dus ook naar toe als we ze echt niet mee kunnen nemen

maar er zullen er vast meer zijn ;)
Laatst gewijzigd door crutz op vr 30 apr 2004, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ~anna~
#89322
Dan wonen we een beetje bij elkaar in de buurt.
Er is een dagopvang in Noord-Holland van Jolly ik weet niet of het ook voor langer kan.
Door yalla
#89363
Mijn honden logeren bij vrienden die ook een grote vriezer hebben, dus ze krijgen gewoon wat ze normaal ook krijgen. Meestal gaan de honden overigens mee op vakantie en dan moeten ze wel noodgedwongen aan de brok. Zelf heb ik goede ervaringen met Hill's Natures Best en voor die twee weken per jaar (maximaal) voel ik me niet schuldig.
Door alani
#89386
Hoi Lorraine
Nemo gaat mee op vakantie 8) en ga kijken of er iets te krijgen is in de supermarkt aan diepvriesvlees (zoals Rodi ofzo) afgewisseld met bot en vlees, groentes zijn volgens mij overal wel te verkrijgen ;D Als dat niet lukt kunnen we altijd voor de korte periode van de vakantie op brok overgaan
Door avalon
#89407
balupa schreef: Dan wonen we een beetje bij elkaar in de buurt.
Er is een dagopvang in Noord-Holland van Jolly ik weet niet of het ook voor langer kan.
jolly maakt vast wel een uitzondering voor een bp-lid
Toch? Jolly? ;)
Door Jolly
#89815
ja hoor, ik krijg al een ander Bp lid in de vakantie en ik heb wel een hondendag opvang, maar ik doe ook gewoon vakantie's hoor ;).
Als ik er ook nog eens chasey'sdag/vakantieopvang van ging maken dan past het helemaal nergens meer op dus werd het www.chaseysdagopvang.nl ;D

ik voer zelf Bibi en als men een ander vers vlees merk wil voeren, moet dit wel meegegeven worden, maar ik heb daar geen problemen mee omdat te geven hoor.
Er zijn er ( helaas) ook nog zat die gewoon hun brokken moeten krijgen, maar ook bijv heb ik er 1 gehad die Carnibest kreeg, nou die hond kreeg 10 kilo mee en dat ging hup in mijn vriezer en elke keer kreeg hij zijn CB en mijn Chasey de BB.

ow ja, het enige probleem kan wel zijn, dat ik dus al de maanden JULI en AUGUSTUS (zomervakantie he) vol zit en dat er absoluut nix meer bij kan. 8)
Laatst gewijzigd door Jolly op za 01 mei 2004, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Boston
#91091
Jolly schreef: ja hoor, ik krijg al een ander Bp lid in de vakantie en ik heb wel een hondendag opvang, maar ik doe ook gewoon vakantie's hoor ;).
Als ik er ook nog eens chasey'sdag/vakantieopvang van ging maken dan past het helemaal nergens meer op dus werd het http://www.chaseysdagopvang.nl ;D

ik voer zelf Bibi en als men een ander vers vlees merk wil voeren, moet dit wel meegegeven worden, maar ik heb daar geen problemen mee omdat te geven hoor.
Er zijn er ( helaas) ook nog zat die gewoon hun brokken moeten krijgen, maar ook bijv heb ik er 1 gehad die Carnibest kreeg, nou die hond kreeg 10 kilo mee en dat ging hup in mijn vriezer en elke keer kreeg hij zijn CB en mijn Chasey de BB.

ow ja, het enige probleem kan wel zijn, dat ik dus al de maanden JULI en AUGUSTUS (zomervakantie he) vol zit en dat er absoluut nix meer bij kan. 8)

Bedankt Jolly, Dat zou top zijn! :D
We hebben nog niks geboekt, maar het wordt geen juli of augustus.
Ik zal je zo snel mogelijk een berichtje sturen.

Iedereen bedankt voor de reactie's :D

grts,
lorraine
Door callas
#91828
't is wel niet bij jou in de buurt Lorraine maar voor mensen in het noorden van het land die een (kleinschalig) pension zoeken die vers ( ook barf) wil geven
hier het adres;

www.dierenpension-deark.nl

groet:Callas
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door